Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی با بیان اینکه در کرونا همه کشور‌های دچار مشکل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شدند، گفت: ما می‌دانستیم که در برابر این کرونا کسی ما را یاری نخواهد کرد و اگر از کشوری ماسک و ونتیلاتور و تجهیزات پزشکی بخواهیم به ما نخواهند داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات دولت ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: ما در اسیتانه سال ۱۴۰۰ هستیم که خود ۱۴۰۰ هم سال آستانگی قرن پانزدهم است و امیدواریم ملت بزرگ ایران که در همه صحنه‌ها پیروزی‌های درخشانی به دست آورده در سال آینده شاهد پیروزی‌های برگتری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سالی که گذشت در مجموع سال سختی بود و همین آغاز از همه عزیزانی که برای مبارزه با کرونا جان عزیز خود را فدا کردند و از کادر درمان حدود ۲۷۷ نفر از عزیزان در این را جان سپردند و حدود ۶۱ هزار نفر در این سال بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند که به خانواده هایشان تسلیت می‌گوییم.

رئیس جمهور با بیان اینکه سال آینده آستانه قرن پانزدهم و آستانه مهار ویروس کرونا و آستانه پیروزی قاطع ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی و آستانه یک حرکت خوب اقتصادی و رونق و جهش تولید خواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران با فرهنگ بلندش در زمینه کار بزرگی انجام داد و علیرغم اینکه در تحریم و فشار بودیم سال را به خوبی گذراندیم، ولی اگر کشورمان را با کشور‌های دیگر در مبارزه با کرونا مقایسه کنیم شاید نمره قابل قبول و خوبی داشته باشیم.

روحانی با بیان اینکه در کرونا همه کشور‌های دچار مشکل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شدند و برای هرکدام از این‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام گرفت، گفت: ما می‌دانستیم که در برابر این کرونا کسی ما را یاری نخواهد کرد و اگر از کشوری ماسک و ونتیلاتور و تجهیزات پزشکی بخریم به ما نخواهند داد و حتی می‌دانستیم که در واکسن و نقل و انتقال پول مشکلات فراوانی خواهد بود، ولی همه این‌ها انجام گرفت.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور بیماری کرونا جلسه هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود