Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون افزایش تولید را وابسته به میزان خوراک دریافتی دانست و گفت: اگر شرکت با محدودیت خوراک مواجه نباشد پتانسیل افزایشی چشمگیر در تولید سال آینده خود دارد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، علیرضا صدیقی‌ زاده رونمایی‌های کارون در سال ۱۳۹۹ را موجب تنوع تولید در این شرکت دانست و گفت: در لیست محصولات کارون تاکنون تنها دو محصول TDI و MDI وجود داشتند اما در حال حاضر چهار محصول داریم و تلاش می‌کنیم در سال آینده پنج گردیدی که امسال رونمایی کردیم را به سبد محصول اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده و با دریافت مجوزهای لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوانیم این محصولات را از طریق بورس و بر روی تابلوی بورسی به فروش برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ محصولی بدون بازاریابی رونمایی نشده‌اند گفت: تحقیقات بازار، جمع‌آوری اطلاعات از گمرک جمهوری اسلامی برای واردات، تهیه نمونه خارجی، تولید آزمایشگاهی، تولید نمونه تجاری، تبادل اطلاعات با مشتریان برای رسیدن به محصول موردنظر قطعی و درنهایت تجاری‌سازی مسیری است که پتروشیمی کارون پیش از رونمایی هر محصولی آن را به‌طور دقیق طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون TDI, MDI و آنیلین را اصلی‌ترین محصولات صادراتی شرکت دانست و گفت: تصمیم داریم تا در سال آینده نیترو بنزن را به‌عنوان مهم‌ترین محصولی که در صنایع دارویی مصرف می‌شود به سبد صادرات اضافه کنیم.

صدیقی زاده محدودیت‌های موجود در حمل‌ونقل ایزوسیانات و بالا بودن هزینه را دلیلی دانست که بازارهای هدف خارجی این شرکت از میان کشورهایی که راه زمینی دارند انتخاب شوند و افزود: عراق، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، روسیه، پاکستان و افغانستان کشورهایی بودند که در سال ۱۳۹۹ به آن‌ها صادرات داشتیم.

این مقام مسئول با اشاره به صادرات به چین و هندوستان از مسیر دریایی ادامه داد: سیاست اصلی شرکت پتروشیمی کارون بر اساس مصرف ارز کمتر در داخل و ارزآوری بیشتر برای کشور است که تلاش می‌کنیم تا میزان هر دو را در سال آینده به مبلغی چشمگیر تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون در پایان دلیل اصلی موفقیت در شرکت را داشتن کار تیمی خوب دانست و گفت: بخش‌های مختلف دست‌به‌دست هم دادند که تبدیل به کار تیمی موفق در شرکت شد و این نتایج به بار نشست

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی کارون سال آینده دانست و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری