Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین در مواقعی پیش می‌آید که بعد از تعمیر و تحویل موبایل خراب شده توسط این افراد، هیچ نوع ضمانتی به کاربر داده نمی‌شود. به همین دلیل در مواقعی که موبایل شما با مشکلی مواجه می‌شود، باید توجه کنید که حتماً تعمیر آن را به مرکزی بسپارید که مطمئن باشید از قطعات اصلی استفاده می‌کنند و همچنین ضمانت تعمیر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا امداد موبایل؟

یکی از معتبرترین سایت‌های تخصصی در زمینه فروش و تعمیرات آنلاین موبایل، امداد موبایل است. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و  از آن زمان در زمینه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی به صورت جدی و تخصصی فعالیت می‌کند.

امداد موبایل از مجهزترین و پیشرفته‌ترین ابزارهای تعمیر موبایل استفاده کرده و توانایی تعمیر و تعویض انواع گوشی موبایل و تبلت را نیز دارد. کادر فنی این مرکز دارای تخصص و تجربه چندین‌ساله هستند که باعث می‌شود اصول کار تعمیرات در امداد موبایل به‌صورت تضمینی باشد. امداد موبایل فعالیت خود را به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد و انواع گوشی سامسونگ، آیفون، هواوی و شیائومی را تعمیر می‌کند.

در این روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بهتر است تا جایی که ممکن است امور خود را به‌صورت آنلاین انجام داده و خدمات موردنظر را به‌صورت اینترنتی دریافت کنید. امداد موبایل این امکان را برای شما فراهم کرده تا برای تعمیر گوشی موبایل خود بدون صرف زمان و هزینه زیاد، از طریق سایت، سفارش تعمیر موبایل را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

امداد موبایل همواره سعی دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر موبایل شما را به انجام برساند. انواع خدمات تعمیر موبایل ازجمله تعویض ال‌سی‌دی موبایل و یا تعویض گلس گوشی را می‌توانید از امداد موبایل دریافت کنید.

در قسمت پرسش‌وپاسخ امداد موبایل نیز می‌توانید سؤالات و مشکلات خود در خصوص موبایل و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را مطرح کنید و منتظر بمانید تا متخصصان سایت به سؤالات شما پاسخ داده و شما را راهنمایی کنند.

 مزایای تعمیرات موبایل در امداد موبایل

ازجمله مزایای تعمیرات آنلاین موبایل در امداد موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· کادر و تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای

· استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

· ۷ روز ضمانت بازگشت

· وجود پشتیبانی تلفنی و چت

· صرفه‌جویی در زمان

·

اطمینان از اصل بودن قطعات تعمیر شده گوشی

خدمات امداد موبایل

ازجمله خدماتی که در امداد موبایل در زمینه تعمیرات موبایل به شما ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر صفحه‌نمایش گوشی

شکستن یا ترک خوردن ال‌سی‌دی یا صفحه‌نمایش گوشی برای بسیاری از افراد امری طبیعی است. ال‌سی‌دی موبایل ممکن است به دلایل مختلفی مثل آب خوردگی و ضربه خراب شود بعد از این اتفاق صفحه‌نمایش گوشی باید تعمیر یا تعویض شود. امداد موبایل در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می‌دهد.

تعمیر گوشی‌های خاموش

خاموش شدن ناگهانی گوشی بدون روشن شدن آن، از متداول‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. در برخی از مواقع این مشکل ناشی از سوختن باتری است و در مواقع دیگری برد موبایل خاموش می‌شود.

حل مشکل عدم آنتن‌دهی موبایل

در برخی از مواقع، مشکل عدم آنتن‌دهی گوشی موبایل به‌خاطر مشکلات سخت‌افزاری مربوط به فلت داخلی گوشی است. در این مواقع می‌توانید گوشی موبایل خود را به متخصصان امداد موبایل بسپارید.

روند انجام کار در مرکز تعمیر امداد موبایل

برای ثبت سفارش تعمیر موبایل در امداد موبایل، در قدم اول باید فرم درخواست تعمیرات موبایل را پر کنید و پس از آن گزینه «با من تماس بگیرید» را انتخاب کنید. بعد باید منتظر تماس کارشناسان امداد موبایل بمانید. همچنین خدمات مشاوره تعمیرات موبایل در امداد موبایل به‌صورت کاملاً رایگان انجام شده و هزینه تعمیر گوشی بعد از آن به شما اعلام می‌شود.

 اگر تمایل داشته باشید، پیکی از طرف امداد موبایل به آدرس شما در تهران ارسال شده و گوشی موبایل را از شما تحویل می‌گیرد. بعد از انجام تعمیر، گوشی شما درب منزل به شما تحویل داده می‌شود. پس از انجام تست نهایی توسط شما و اطمینان یافتن از عملکرد صحیح گوشی، هزینه را پرداخت می‌کنید.

کد خبر 591160 برچسب‌ها مجله موبایل موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجله موبایل موبایل موبایل در امداد موبایل تعمیرات موبایل تعمیر موبایل گوشی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت

بررسی بازار موبایل نشان می دهد برخی از اقلام موبایل های دکمه ای موجود در بازار، نسبت به قیمت تمام شده با احتساب سود واردکننده و عوارض گمرکی، اختلاف قیمت قابل توجهی دارند. - اخبار اقتصادی -

مهدی عبقری، دبیر سابق انجمن موبایل در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به اهمیت تولید با کیفیت تلفن های همراه در داخل کشور گفت: در سال گذشته انجمن تولیدکنندگان تلفن همراه عنوان کرد که ظرفیت تامین 3 میلیون گوشی تلفن همراه را دارد و این تقاضا را مطرح کرد که واردات این دسته از تلفن های همراه ملغی شود.

عبقری ادامه داد: در نهایت نظر وزارت صمت بر این شد که برای حمایت از تولید داخل واردات به طور کامل ممنوع نشود اما محدودیت هایی ایجاد شود. البته با توجه به صحبت های اخیر وزیر صمت منتظر نظر نهایی این وزارت خانه و همچنین قوه قضاییه در خصوص اصالت گوشی های تولید شده در کشور با برند خارجی هستیم.

وی افزود: نکته ای که وجود دارد این است که برخی از شرکت هایی که در لیست رسمی خودشان یک گوشی از برند نوکیا را به قیمت 950 هزار تومان قیمت گذاشتند (که در بازار قیمت این گوشی به 1 میلیون و 300 هزار تومان هم می رسد) قیمت بسیار پایین تری باید عرضه کنند.

عبقری گفت: لازم به ذکر است، قیمت مدل اصلی این مدل تلفن همراه در بازار امارات 45 درهم است و مدل های کپی آن حدود 15 درهم قیمت دارد. بنابراین با نرخ درهم 11 هزار 200 تومانی در مرکز مبادله، احتساب عوارض گمرکی، و 18 درصد سود واردکننده این محصول، نهایت قیمت آن باید حدود 600 هزار تومان باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون در فاکتورهای رسمی این گوشی 950 هزار تومان و در بازار حدود 1 میلیون و 200 تا 300 هزار تومان به دست مشتری می رسد. البته این فروض برای زمانی است که از اصالت کالا اطمینان داشته باشیم چرا که همانطور که اشاره شد های کپی این محصول در بازار امارات 15 درهم است.

عبقری گفت: نکته ی دیگری که وجود دارد این است که قیمت این کالا در سامانه ارزش گذاری گمرک 60 درهم است در حالی که هم اکنون در بازار دوبی نهایت قیمت این محصول 45 درهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد