Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به نحوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ اشاره و اظهار کرد: به منظور رفاه حال همشهریان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت‌ها و همچنین نظارت دقیق بر عرضه و توزیع کالاها و خدمات، فضایی مناسب و امن برای خریدهای نوروزی و دسترسی آسان مصرف کنندگان در نظر گرفته شد تا میوه شب عید را به قیمت مصوب و مناسب تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرایی شدن طرح تنظیم قیمت میوه شب عید از روز بیست و هفتم اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای دقیق این طرح از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شده و در صورت مشاهده تخلف نیز با متخلفین صنفی طبق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه به معرفی ۲۵ جایگاه ثابت توزیع میوه شب عید در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر اردبیل پرداخت و گفت: برخی از این اماکن مهم و مرکزی تحت نظارت سازمان صمت در میدان ایثار، میدان باکری، میدان جانبازان، میدان کشاورز، میدان فرهنگ (کارشناسان)، خیابان صیاد شیرازی روبروی جایگاه سی ان جی، میدان بسیج، شهرک زر ناس روبروی آگاهی سابق، میدان جهاد و میدان وحدت خواهد بود.

صادقی ادامه داد: همچنین برخی مراکز هم در مناطق دیگری راه اندازی می‌شود که شامل مناطقی همچون باغ جیرال، پارک وحدت روبروی کلانتری ۱۷، میر اشرف اول خیابان نجفی به طرف امام زاده سید صدر الدین، میدان مادر، میدان بعثت، شهرک کوثر، خیابان شیخ جبرائیل جنب مسجد حضرت ابولفضل (ع)، میدان سینا، میدان حکیم نظامی، خیابان شهدا محله جوادیه پارک زنبق، شهرک رجایی جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، محله آراز علی جنب مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)، پارک حافظ و میدان پنج راه سلمان آباد می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با هر گونه گران فروشی و یا عرضه خارج از محدوده با جدیت و به صورت قانونی برخورد خواهد شد افزود: از شهروندان عزیز در خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی، احتکار، و …، سریعاً از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و واحد رسیدگی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا موارد تخلف مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5171708

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل وزارت صنعت معدن و تجارت میوه شب عید ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر شیراز بارش برف میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت