Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پس به شما توصیه می‌شود که به صورت دوره ای به انجام انواع سرویس‌های کولر گازی، در جهت افزایش طول عمر دستگاه خود بپردازید و در نگهداری صحیح از آنها کوشا باشید.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف ساده‌تر کردن دسترسی شما به مجرب‌ترین متخصصان در کنار ارائه انواع خدمات محبوب سرمایشی در حال فعالیت می‌باشد. برای اطلاع از آخرین هزینه نصب کولر گازی در سال جدید با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید اپلیکیشن خدمت از ما را از کافه بازار نصب کنید.

سرویس کولر گازی

کولرهای گازی یکی از بهترین وسیله‌های سرمایشی برای استقبال از فصول گرم سال خصوصا تابستان می‌باشد؛ که لازم است در شروع هر سال به سرویس دوره ای آن‌ها بپردازید تا آرامش را در هنگام استفاده را برای شما فراهم کند. سرویس و نصب کولر گازی هر سال جز خدمات محبوبه سرمایشی است که درخواست کنندگان زیادی به دنبال خود دارد.

انجام دوره ای سرویس این سازه به شما کمک می‌کند تا کوچک‌ترین نقص این و وسیله را  در کمترین زمان متوجه شوید و از آسیب دیدن سایر قطعات، در کنار اضافه شدن هزینه تعمیرات  یا تعویض آن‌ها جلوگیری کنید. نگهداری صحیح از کولر گازی شامل تمیز کردن و سرویس به موقع آن می‌باشد که تمیز کردن فیلتر ها جهت رفع آلودگی و گرد و غبار که می‌تواند مکان مناسبی برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها باشد که در نهایت موجب حساسیت و آلرژی اکثر افراد می‌شوند.

توصیه می‌شود هر ساله قبل از شروع و پس از پایان یافتن استفاده شما از کولر گازی در فصول گرم حتماً به سرویس کولر گازی خود بپردازید تا از بروز اینگونه مشکلات پیشگیری کنید.

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی

 هزینه سرویس کولر گازی با توجه به عوامل متعددی که در ادامه آورده می‌شود بستگی دارند.

عمر دستگاه، که هرچه عمر دستگاه کمتر باشد طبعاً هزینه تعمیر و سرویس آن نیز کاهش می‌یابد. میزان سلامت دستگاه و قطعات درون آن نیز بسیار بر قیمت سرویس کولر گازی موثر می‌باشد. نوع سرویس درخواستی توسط مشتری، که ممکن است شامل شستن و سرویس پنل اسپیلت یا تعویض و تمیز کردن فیلتر کولر گازی باشد. نصب و خرید قطعاتی که  کارایی خود را از دست داده‌اند و نیازمند تعویض هستند. اجرت فرد سرویس دهنده نیز با توجه به خدمات انجام شده توسط او تعیین می‌شود. در صورت انجام این خدمات در منزل و بدون جابجایی دستگاه، هزینه ایاب و ذهاب سرویس کار نیز بر مبلغ نهایی افزوده خواهد شد.

 هزینه نصب کولر گازی چگونه تعیین می شود؟

نصب کولر گازی ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد؛ اما به دلیل حساسیت بالای این دستگاه لازم است کاملاً اصولی و توسط مجرب‌ترین متخصصان انجام گیرد. لازم به ذکر است که تعرفه و هزینه نصب کولر گازی با توجه به مدل کولر گازی خریداری شده، شرایط نصب آن، خرید نوع لوله و متراژ مورد نظر برای لوله کشی جهت نصب آن تعیین می‌شود.

اگر شما نیز قصد خرید و نصب کولرگازی را دارید اما از قیمت آن مطلع نیستید؛ بازارآنلاین "خدمت از ما" برای شما فرصتی را فراهم کرده است که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان با ثبت درخواست خود در وب سایت یا اپلیکیشن آن، از آخرین قیمت‌های روز جهت نصب و سرویس سازه‌های خود مطلع شوید و قیمت پیشنهادی حرفه ای‌ترین نصاب‌های کولر گازی را دریافت کنید. پس از آن با خواندن نظرات مشتریان قبلی آن‌ها، بهترین را جهت انجام انواع خدمات محبوب سرمایشی خود انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سرویس کاران و نصابهای "خدمت از ما"

 باید توجه داشته باشید که در نصب و سرویس کولرهای گازی همانند سایر وسیله ها لازم است نکات و اصول طی شود؛ تا از هزینه های احتمالی  تعمیر و تعویض قطعات به دلیل نقص در عملکرد آن‌ها تا حد امکان جلوگیری شود. سرویسکاران "خدمت از ما" با داشتن دانش تخصصی به همراه تجربه و مهارت این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهند تا در محل و بدون جابجایی با بیشترین دقت و مهارت درخواست او را به طور کامل انجام دهند.  

 علاوه بر آن به همراه داشتن قطعات اورجینال سازه، در جهت تعویض مطمئن این قطعات توسط سرویس کاران، در کمترین زمان به مصرف کننده کمک بسیاری خواهد کرد. شما پس از ارتباط مستقیم با متخصص انتخابی خود می‌توانید در جهت انجام انواع خدمات محبوب سرمایشی در محل و بدون جابجایی درخواست کنید.

 در آخر بخوانید

 لازم به ذکر است که قیمت نصب کولر گازی و سرویس آن توسط نرخنامه های مصوب شده در اتحادیه تعیین می‌شود و پس از آن  با توجه به شرایطی که برای هر دستگاه وجود دارد تغییر می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به مجله اینترنتی "خدمت از م"ا آموزش مرحله به مرحله سرویس کولر گازی و نصب آن را  مطالعه کنید تا در هنگام نصب و سرویس از رعایت تمامی نکات اصول لازم، در کنار آخرین قیمت سرویس کولر گازی آن مطلع شوید.

علاوه بر خدمات سرویس و نصب کولر گازی که در مطالب گذشته گفته شد. این وب سایت با ارائه انواع خدمات محبوب سرمایشی موجب سهولت و سرعت در  پیدا کردن متخصصان حرفه ای و انجام خدمات درخواستی شما توسط آنان خواهد شد.

۲۱۲۱

کد خبر 1496509

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟