Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:22:47 GMT

مشکل کم آبی بیش از ۳ هزار مشترک شهر نشتیفان خواف رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۴۷۱۰

مشکل کم آبی بیش از ۳ هزار مشترک شهر نشتیفان خواف رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب خواف، سید حسن رضائیان با اشاره به  اصلاح ۵۰۰ متر از شبکه آبرسانی شهر نشتیفان اظهار کرد: این پروژه با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر و تامین آب شرب مشترکین با صرف ۴۵۰ میلیون ریال هزینه اجرا  شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف با بیان اینکه با اصلاح شبکه آبرسانی در این شهر از هدر رفت ۱۵ درصدی آب شرب و کاهش اتفاقات جلوگیری به عمل آمد افزود: شبکه آبرسانی شهر نشتیفان با تلاش بی‌وقفه همکاران و در مدت ۷ روز اصلاح و بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجرای اصلاح و زون‌بندی دو هزار و ۱۰۰ متر از شبکه توزیع آب شهر نشتیفان برای پایدارسازی شبکه و برخورداری یکسان شهروندان از آب آشامیدنی در حال انجام است.

رضائیان به طرح تفکیک زون‌های فشاری این شهر اشاره و عنوان کرد: برخورداری یکسان شهروندان از آب و کاهش اتفاقات شبکه با این اقدام انجام می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر نشتیفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت