Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:43:22 GMT

لزوم بهره گیری از روحیه ایثار و شهادت برای انجام کارها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۴۸۶۲

لزوم بهره گیری از روحیه ایثار و شهادت برای انجام کارها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش از ظهر امروز در آئین بزرگداشت روز پاسدار، با بیان اینکه خانواده شهدا نیز سخت ترین شرایط زندگی را با از دست دادن عزیزشان تجربه کردند، گفت: هنوز جانبازانی هستند که با دردهایی که هر لحظه می‌کشند و شهادت را تجربه می کنند، هزینه امنیت جامعه را می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا برای نجات کشور خون خود را فدا کردند، افزود: سلامتی و جان ارزشمندترین سرمایه یک انسان است که شهدا و جانبازان این سرمایه بزرگ و ارزشمند خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: آرامش، امنیت و استقلال کشور در گرو ادامه راه شهدا و الگو گیری از روحیه ایثار و شهادت تضمین خواهد شد.

در ادامه سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام والمسلمین با حضور در اردوگاه عرفان واقع در جاده چالوس در جمع خانواده شهدای مدافع حرم و اقتدار البرز حضور می یابد و سپس به چند خانواده شهید و جانباز نیز سرکشی می کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا جانبازان ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا