Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-معاون امور اجتماعی و فرهنگی معاونت روستایی ریاست جمهوری گفت: به بسیاری از آسیب دیدگان ناشی از کرونا یارانه و بسته معیشتی دولت تعلق نمی‌گیرد.

 برزگر معاون فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در مراسم آغاز طرح حمایت از خانواده‌ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که جمعی از هموطنان، عزیزان زیادی را از دست می‌دهند و اگر همکاری ستاد اجرایی با دولت نبود نمی‌توانستیم از بحران‌های موجود بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در تولید واکسن، ستاد اجرایی فرمان امام پیشگام است، گفت: معاونت توسعه روستایی بعد از کرونا مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهور انجام داد و عنوان شد بسیاری از خانواده‌ها سرپرستان را از دست دادند و باید حمایت شوند.

 

برزگر با بیان اینکه حسب امر معاون امور قرار شد حمایت‌هایی از جانب ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ... انجام شود و فهرست آسیب دیدگان از کرونا مشخص شد و پراکندگی و دهک‌های آنان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: آماری که قابل توجه هستند اعلام شد و قرار شد تحت حمایت قرار گیرند

او گفت: نمایندگان کمیته امداد قرار شد با ارزیابی و بررسی این افراد را تحت حمایت قرار دهند.

برزگر با بیان اینکه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان ٣٠ شهرستان مورد هدف خود را مورد حمایت قرار دادند، تصریح کرد: بنیاد احسان قرار شد افرادی که سرپرست خود را ناشی از کرونا از دست دادند در ٣١استان کشور حمایت کند.

 

او ادامه داد: بسیاری از این افراد تحت حمایت یارانه و بسته معیشتی نیستند و قرار شد این افراد پایش شوند و تحت حمایت یارانه دولتی و بسته حمایتی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تحت حمایت قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه گیلان و در آستان امامزادگان امیر حیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اظهار کرد: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است، افزود: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و مؤسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ماه امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.

تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تأمین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک‌های خیرین هزینه شده است.

کد خبر 6095116

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید