Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: انحراف در کارکرد برخی از تعاونی ها به اعتماد عمومی آسیب می زند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : عباس علیزاده در شانزدهمین جلسه کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار که با حضور تحویلداری مدیر تعاون و دیگر اعضای این کمیته برگزار شد، با بیان این که بخش تعاون هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود در فرآیندهای اقتصادی کشور برسد، افزود: اگر چه بسترهای قانونی برای شکوفایی بخش تعاون فراهم است اما به انحراف رفتن کارکرد برخی از تعاونی ها به اعتماد عمومی آسیب می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکل دار در سال 99 تاکید کرد: نظارت و حسابرسی جدی بر فرآیندهای مالی شرکت های تعاونی در سال آینده چند برابر می شود.
وی بیان کرد: استان گیلان ظرفیت های ویژه ای برای توسعه اقتصادی مخصوصا در حوزه های گردشگری و کشاورزی دارد و باید این ظرفیت ها برای سرمایه گذاری و مشارکت تعاونی ها مهیا شود تا بتوان به اشتغال مطلوب دست یافت.
در سال جاری 10 جلسه کمیته رسیدگی به امور تعاونی های مشکلدار برگزار شد که از این تعداد به رسیدگی و رفع مشکلات 9 تعاونی پرداخته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: کارگران در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور اثرگذارند و علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، حماسه‌آفرین بوده‌اند.

وی افزود: امروز توسعه و پیشرفت روز افزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و جامعه کارگری در توفیقات حاصل شده علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نق‌افرین بوده‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت‌های اداره کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر ارگان‌ها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران استفاده می‌شود، گفت: سال گذشته در سطح استان با تلاش بازرسان ۱۹ هزار واحد تولیدی، صنعتی و ابنیه بازرسی شدند.

پیشکاری اعلام کرد: در بازه زمانی یاد شده ۹ هزار پرونده شکایت کارگران بررسی شده است و حمایت از تولید و اشتغال و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالزایی جوانان و رفع مشکل بیکاری اولویت اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است.
وی به پرداخت یارانه چهار میلیون ریالی به یارانه بگیران هم پرداخت و افزود: یارانه بگیران می‌توانند از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کالابرگ الکترونیک خرید کنند که ارزش آن هفت میلیون و ۴۲۰ هزار ریال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان ابنکه مهارت‌آموزی می‌تواند جوانان را صاحب شغل و پیشه کند، یادآور شد: جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند.

گفتنی است؛ در حاشیه نماز جمعه سنندج اداره کار، تعاون ورفاه اجتماعی کردستان اقدام به برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به نیاز مردم کرد.

کد خبر 6089073

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان