Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شروع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه سال جاری ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران تشکیل و آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قوه قضاییه، در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات شورای شهر و روستا ضمن تشکیل این ستاد با دقت و سرعت در حال انجام وظایف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی و اجرایی محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: همزمان با شروع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در اجرای قانون انتخابات شوراهای اسلامی، که دادگستری را مرجع پاسخگویی به استعلام سوابق داوطلبان دانسته است ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات با دستور محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران تشکیل و آغاز به کار نموده است.

محمد ملایی سرپرست ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخاباتی تهران در دادگستری گفت: ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در محل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.

گفتنی است این ستاد به صورت شبانه روزی در حال انجام پاسخگویی به استعلامات داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا می‌باشد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محاکم تهران قوه قضائیه قوه قضاییه انتخابات شوراهای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری ظهر شنبه در مراسم گرامی‌داشت روز ملی شوراها در تبریز، شوراها را مظهر حاکمیت اراده مردم دانست و گفت: برای استفاده از تجربیات موفق و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای مدیریت شهری و روستایی، آسیب‌شناسی دوره‌های مختلف شوراها ضروری است.

وی تاکید کرد: مصوبات شوراها که روند قانونی را طی می‌کنند برای شهرداری‌ها لازم‌الاجرا هستند و شوراها باید اجرای مصوبات قانونی را از شهرداران مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد، افزود: حذف فساد اداری و مالی با حذف ارتباط چهره به چهره مراجعان با کارکنان اتفاق می‌افتد که این امر نیازمند استقرار سامانه‌های مدیریتی در حوزه صدور پروانه، رصد و پایش ساخت‌وسازها و … است.

وی با بیان اینکه توسعه باید مطالعه‌شده باشد، گفت: گاهی طرح‌های هادی و جامع در اجرا با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که این امر ناشی از عدم مطالعه و کار کارشناسی و همچنین عدم استقرار سامانه‌های مدیریتی است.

ذاکری از طراحی سامانه مدیریت شهری در شهرداری آذرشهر به عنوان پایلوت استانی خبر داد و گفت: امسال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم به زودی همه شهرداری‌های استان بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در شهرداری تبریز هم اقداماتی در این راستا شده که قابل ارائه است.

کد خبر 6090099

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است