Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:33:21 GMT

جنگل جبل عالی و کلات های مند دشتی ظرفیت جهانی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۲۶۶

جنگل جبل عالی و کلات های مند دشتی ظرفیت جهانی دارد

عبدالله نادری روز چهارشنبه در بازدید از جنگل جبل عالی و کلات های مند دشتی در اطراف روستای درازی گفت: این مناطق ظرفیت بسیار مطلوبی برای توسعه دارد و از قبل نیز اقدامات مناسبی در این خطه انجام شده که جای کار بیشتری نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه منطقه جبل عالی و کلات ها نباید رها شود بیان داشت: از نظر امنیتی و بهداشتی و رفاهی باید سایتی با ورودی ویژه تعریف شود که امکانات رفاهی و بهداشتی مورد نیاز گردشگران را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که گردشگران و توریست ها  از همه نوع امکانات استفاده کنند و بهترین خاطرات خود را در این منطقه ثبت کنند.

فرماندار دشتی افزود: ما می توانیم  با برنامه ریزی دقیق و مستمر به مقوله گردشگری و استفاده از مناطق بکر و بسیار زیبای خود نهایت استفاده را ببریم.

جنگل جبل عالی شهرستان دشتی در فاصله ۸۵ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر گردشگری ایرنا شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری ایرنا بوشهر گردشگری ایرنا شهرستان دشتی اخبار کنکور جبل عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارائه طرح جنگلداری چندمنظوره توسط محقق ایرانی
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»