Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استانداریزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد که به منظور برنامه ریزی در خصوص مدیریت سفر‌های مسئولانه نوروز ۱۴۰۰ در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: تصمیم گیری در خصوص سفر‌های نوروزی به شهر‌های استان یزد در چارچوب مصوبات ستاد ملی مبارزه کرونا و مطابق دستورالعمل کشوری دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها برای ورود و خروج به شهر‌های نارنجی و قرمز محدودیت اعمال کرده است، اظهارداشت: با این وجود در ابلاغ‌های بعدی ستاد، به عدم انجام سفر توصیه شده، چرا که در شرایط کنونی، امکان تغییر وضعیت کرونایی شهر‌ها و شهرستان‌ها وجود دارد.

طالبی با بیان اینکه سیاست کلی کشور در شرایط فعلی بر تشویق برای سفر نرفتن مردم استوار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این سیاست‌ها به گونه‌ای مدیریت گردد که نگرانی‌های ناشی از اوج گیری کرونا برطرف شود.

استانداریزد ادامه داد: به طورکلی دستگاه‌های مختلف استان علاوه بر تشویق مردم به عدم سفر، باید آمادگی کامل را برای انجام وظایف قانونی خود را داشته و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و عدم دید و بازدید‌ها تاکید ویژه‌ای داشته باشند.

او با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن شرایط کرونا در شهر‌ها و احتمال ایجاد بعضی تغییرات در آن‌ها به دلیل روند بیماری، اظهارداشت: به همین منظور باید پیشبینی‌های لازم در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید صورت گرفته و به موقع اطلاع رسانی شود.

دکتر طالبی ادامه داد: در شهر‌های مقصد گردشگری، اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: علاوه بر این لازم است در شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز سیاست‌ها و برنامه‌های متناسب با شرایط شهر اعمال شود.
استاندار یزد افزود: وزارت بهداشت و وزارت راه موظف به نظارت جدی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مختص سفر در سیستم حمل و نقل و اماکن ارائه دهنده خدمات شده اند.

طالبی در ادامه تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی باید اطلاع رسانی مناسبی در خصوص رعایت الزامات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به اماکن گردشگری داشته باشد و همچنین ستاد استانی مبارزه کرونا نیز در این راستا نظارت کامل خود را به این حوزه معطوف کند.

استانداریزد با بیان اینکه دو مصوبه استانی ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و سفر به یزد به شرط رزرو هتل تبدیل به مصوبات کشوری شده است، خاطرنشان کرد: این مصوبات در استان‌های اصفهان و شیراز نیز مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم اطلاع رسانی‌ها درباره این موضوع که پذیرش مسافر در استان منوط به رزرو هتل است، تداوم یابد.

دکتر طالبی در پایان اظهارداشت: امیدواریم در پرتو رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی، الگوی مناسبی را از انجام سفر‌های ایمن ارائه دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای نوروزی نوروز1400 شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند

صبح امروز و در فرم نان‌چوان، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید.

همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده