Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست که با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معاونت بهداشت، تحقیقات و فناوری و سازمان غذا و دارو و دو نماینده از مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دکتر «نفیسه حسینی یکتا»، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گزارش کاملی از اقدامات انجام‌شده برای استفاده از ظرفیت‌های طب ایرانی در بحران کرونا ارائه کرد و راهکارهای موجود برای تسهیل و تسریع روند بهره‌گیری از این ظرفیت غنی در کنار طب رایج، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارسال دستورالعمل‌های مورد تایید دفتر طب ایرانی و مکمل در پیشگیری و کمک به درمان کووید ۱۹ برای معاونت بهداشت به‌منظور بهره‌برداری از آنها در دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و طرح‌های پیشگیرانه، از جمله طرح شهید سلیمانی و ارائه طرح‌های پژوهشی کرونا با رویکرد طب ایرانی برای بررسی به معاونت تحقیقات و فناوری، از مصوبات نخستین نشست کمیته علمی طب ایرانی و مکمل در کرونا بود و مقرر شد در نشست بعدی، راهکارهای تسهیل ورود طب ایرانی به حوزه درمان مورد بررسی قرار گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، کمیته علمی طب ایرانی و مکمل کرونا با دستور وزیر بهداشت ذیل شورای سیاستگذاری طب ایرانی و مکمل و به‌منظور تصمیم‌گیری در خصوص نحوه بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های طب ایرانی و مکمل در بحران کرونا تشکیل شده و معاونان ستادی، دو نماینده مجلس و برخی از روسای دانشکده‌های طب ایرانی کشور در آن عضو هستند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1496545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت طب ایرانی و مکمل طب ایرانی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه از آمار جدید شهدا ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100524

دیگر خبرها

  • ۲۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین حمله اسرائیل به شهر رفح
  • ۵۰ درصد ایرانی‌ها از بیماری‌های دهان و دندان رنج می‌برند
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • ۵۰ درصد ایرانی ها از بیماری های دهان و دندان رنج می برند
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • علت عدم گرایش به رشته‌های علوم پایه و فنی بررسی شود
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند