Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: این مدرسه با مشارکت محمد تقی میرزاییان و کمک های خرد مردمی در راستای طرح آجر به آجر احداث خواهد شد.

امیر غفوری نژاد افزود: در سال جاری بیش از ۳۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در دست ساخت قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : در سال جاری ۷۳ فضای آموزشی تحویل دانش آموزان شد که بطور میانگین در هر هفته یک مدرسه ۵ کلاسه توسط نوسازی مدارس احداث گردیده که در نوع خود یک رکورد بی سابقه و بی نظیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفوری نژاد ادامه داد : هم اکنون در شهرستان کوهدشت ۱۴ مدرسه در قالب ۴۲ کلاس درس با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در دست ساخت داریم که نزدیک به ۸۵ درصد این فضاها با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز احداث می شوند .

وی در خصوص مدرسه ۲ کلاسه روستای کلسرخ بخش طرهان گفت : این مدرسه با کمک های خرد ۱۴ هزار نفر و خیر ارجمند آقای محمد تقی میرزائیان ساخته خواهد شد .

ایوب عبدل نیا اظهار کرد :  مدرسه ۲ کلاسه کلسرخ در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیربنای آموزشی ۹۰ متر و اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با کمک های خرد ۱۴۰۰۰ نفر از همشهریان و آقای محمد تقی میرزائیان در راستای طرح آجر به آجر احداث می شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۳ کلاسه روستای چم مهر پلدختر در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع توسط بنیاد علمی و فرهنگی صدر به ریاست دکتر هاشمی احداث شده است .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نوسازی مدارس لرستان غفوری نژاد ساخت مدرسه افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد