Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در یکصد و سی و سومین  جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی اظهار داشت: همچنین باید فعالیت شورای فرهنگ عمومی طی یک سال گذشته نیز مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد تا نقاط ضعف احصا و بررسی و جبران‌ شود. 

وی ادامه داد: همچنین پیوست فرهنگی طرح‌های اجرایی در آذربایجان غربی بررسی و مشخص شده و تدابیر لازم برای این طرح‌ها اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید از عملکرد استان‌های دیگر در خصوص پیوست فرهنگ شهری الگو برداری کنیم تا نتیجه‌ای مناسب حاصل شود. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید مسوول اجرای هر طرح یک پیوست فرهنگی را برای طرح خود داشته باشد و آن توسط شورای فرهنگ عمومی بررسی و نتیجه لازم اعلام شود. 

وی ادامه داد: باید بودجه مناسب و اعضا برای کمیته پیوست فرهنگی و اجرای آن در نظر گرفته شود تا اجرای پیوست‌های فرهنگی با مشکل مواجه نشود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید مردم را تشویق به حضور کنیم تا در این دوره نیز نظیر دوره های گذشته شاهد شکست نقشه های دشمن باشیم.

وی تاکید کرد: توجه به فضای مجازی نیز در امر انتخابات بسیار ضروری است تا این فضا از عوامل تخریب دور شود زیرا تخریب در دین اسلام جایز نبوده و شایسته کشور ما نیست. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در ابتدای این جلسه، گفت: طی امسال ۹۸ مصوبه در شورای فرهنگ عمومی استان مورد پیگیری اعضا قرار گرفته است.

حجت الاسلام ناصر خدایاری اظهار داشت: طی امسال ۹ جلسه در مرکز استان و ۵۸ جلسه در سطح ۱۶ شهرستان‌ دیگر آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در جلسات شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی مسائل و موضوعات مختلفی توسط دستگاه‌های اجرایی استان مطرح شده و موضوعات و مسائل فرهنگی استان تبیین شده است.

برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای مدیران، تعیین گذر فرهنگی و هنری شهر ارومیه، تعیین روز ١۵ اسفند به نام روز ملی دریاچه ارومیه و اعلام اولویت‌های سال آینده توسط دستگاه‌ها از مسائل مورد توجه در این جلسه بود. 

شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورا در راستای اتخاذ تصمیم‌های فرهنگی و اجرای طرح‌های فرهنگی در استان‌هاست و با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه مرکز استان، استاندار و همچنین مدیران کل نهادهای فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

پیگیری اجرای طرح‌های فرهنگی، سیاست‌گذاری در راستای ارتقا و اعتلای فرهنگی جامعه، رصد مشکلات و معضلات فرهنگی با هدف ارائه راهکار اجرایی، تلاش در راستای افزایش نقش نهادهای فرهنگی در توسعه جامعه، پیگیری مشکلات اعتباری طرح‌ها و حتی نهادهای فرهنگی و برنامه ریزی برای بسط و گسترش اقدامات فرهنگی و مبتنی بر دین از جمله وظایف و اقدامات این شورا به شمار می‌رود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ارومیه سید مهدی قریشی اخبار کنکور شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی پیوست فرهنگ طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به این نهاد اهدا شده تا در اختیار متقاضیان در استان قرار گیرد.

خدیجه معصومی اظهار کرد: این تعداد کتاب در موضوعات مختلف ادبیات، کمک درسی، کودک بوده و به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط کتابخانه ملی ایران برای استفاده اعضا و مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اهدا شد.

وی اظهارکرد: کتب اهدا شده پس از نیازسنجی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از آماده سازی در دسترس اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار خواهد گرفت.

اهدای کتاب اقدامی در راستای غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی و ارتقای فرهنگ مطالعه بوده و سال گذشته نیز چهار هزار جلد کتاب به ارزش هشت میلیارد ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به این نهاد اهدا شد و علاقه‌مندان جهت اهدای کتاب می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

آذربایجان غربی دارای ۱۰۱ کتابخانه عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»