Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد جامع دانشگاه ارومیه از تمانی صاحبان ایده‌های فناورانه و تیم‌های کسب و کار دارای محصولات نوآورانه جهت عضویت در این مرکز دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مرکز رشد جامع مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آماده بهره برداری و حمایت از کسب و کار‌های نوپا و فناور با در اولویت قرار دادن اعضای جامعه دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لذا از تمانی صاحبان ایده‌های فناورانه و تیم‌های کسب و کار دارای محصولات نوآورانه جهت عضویت در این مرکز و بهره‌گیری از حمایت‌های آن دعوت به عمل می آید.


گفتنی است، حمایت‌های قابل ارائه مرکز شامل اعطای فضای دفتری و کارگاهی مجهز به زیرساخت ارتباطی و اینترنت، استفاده از تمامی مزایای قانون حمایتی پارک‌های علم و فناوری (اعم از معافیت-های مالیاتی و حقوق گمرکی)، تسهیلات مالی بدون بهره با دوره استراحت بیش از دوسال مشاوره ¬های تخصصی مدیریتی، بازاریابی و حقوقی، کارگاه‌های آموزشی و توانمندساز، استفاده از تسهیلات و بستر تجاری سازی و بازاریابی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، امکان بهره -مندی از امتیازات پژوهشی مطابق با بند‌های ۸ یا ۹ ماده ۳ آیین نامه ارتقا و پایه و گرنت و سایر امتیازات مصوب است.


لازم به ذکر است مرکز رشد جامع مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری واقع در کیلومتر ۱۲ جاده سرو، روبروی دانشگاه ارومیه (جنب پارک علم و فناوری) است و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۴۳۸۲۱۲۳۰ (آقای دکتر نعمتی اخگر) تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش بنیان مرکز رشد دانشگاه ارومیه پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه علم و فناوری مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد