Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:50:11 GMT

پرسرعت ترین سرور مجازی ایران برای سرخطی در بورس

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۶۹۸

پرسرعت ترین سرور مجازی ایران برای سرخطی در بورس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز برای سرخطی زدن در بازارهای بورس ایران داشتن یک سرور مجازی فوق پرسرعت در داخل کشور می‌باشد که از نظر سخت افزاری و شبکه در میان سایر سرورها سرعت بالاتری را داشته باشد تا شانس بیشتری جهت سرخطی زدن در صف خرید را داشته باشید، اما جستجو برای خرید یک سرور مجازی پرسرعت ایران باتوجه به گستردگی سایت‌های فروش سرور و رشد قارچگونه این سایت‌ها بسیار سخت و دشوار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت میزبانی وب قائم هاست با یک دهه تجربه در ارائه خدمات هاستینگ در داخل کشور یکی از بهترین فروشندگان سرور مجازی و اختصاصی پرسرعت در داخل ایران می‌باشد که براحتی می‌توانید سرور مجازی ایران مورد نیاز خود را جهت استفاده در بورس و یا سایر موارد تهیه نمایید، اما نکته بسیار مهم این است که شرکت قائم هاست سرورهای ویژه بورس را از سرور مجازی ایراندر شبکه ای جدا ارائه می‌کند که دلیل آن را در پایین توضیح خواهیم داد.

برای سرخطی زدن در بورس سرور مجازی ایران باید تهیه کنیم؟

پاسخ این سوال بسیار مهم است چرا که اگر اشتباه سرویسی را تهیه کنید نتیجه مناسبی در سرخطی زدن نخواهید گرفت...

سرور مجازی ایران به علت عمومی بودن کاربری و مورد استفاده قرار گرفتن برای موارد گوناگون اعم از میزبانی سایت، گیم سرور، دانلود و آپلود و … دارای پورت شبکه عمومی و شلوغ می‌باشد که هرگز مناسب برای استفاده در بورس نمی‌باشد و حتماً باید سرور مخصوص بورس خریداری شود.

آنچه که شما نیاز دارید برای موفقیت در سرخطی زدن و کسب یک رتبه خوب و مناسب در صف خرید، سرور مجازی بورسمی‌باشد، با سرور مجازی بورس براحتی می‌توانید در صف خرید کارگزاری‌ها جزو نفرات اول صف خرید قرار بگیرید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

چرا سرور مجازی بورس قائم هاست؟

شرکت قائم هاست با در نظر گرفتن کلیه پیش نیازهای یک سرویس خوب برای استفاده در بورس ، جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور را در شبکه ای جدا مخصوص استفاده بورس قرار داده که کاربری این شبکه با پورت اختصاصی فقط و فقط ویژه سرخطی زدن در بورس می‌باشد ، بهترین و پرسرعت ترین سرورهای حرفه ای NVMe داخل کشور با پورت شبکه ۱۰ گیگابیت از نزدیکترین فاصله به کارگزاری مورد نظر شما با قیمت ارزان در QaemHost.ir با پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

مزایای خرید سرور مجازی بورس قائم هاست چیست؟

۱- استفاده از جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور

۲- شبکه اختصاصی با کاربری مخصوص بورس

۳- پرسرعت ترین نوع هارد NVMe

۴- پورت شبکه ۱۰ گیگابیت اختصاصی

۵- ارائه مرتبط‌ترین و نزدیک ترین سرور به کارگزاری مورد نظر شما

۶- پینگ ۱ میلی ثانیه به کارگزاری

۷- منابع سخت افزاری اختصاصی و قدرتمند

۸- قیمت بسیار مناسب و ارزان با بالاترین کیفیت

۹- پشتیبانی و خدمات ۲۴ ساعته

۱۰- گارانتی و تضمین کیفیت

سرور اختصاصی بهتر است یا سرور مجازی؟

ترجیحاً زمانی که قصد تهیه یک سرور خوب و با کیفیت را داریم مواردی را که جزو اولویت برای خرید سرور قرار می‌دهیم تعرفه اقتصادی و ارزان سرور می‌باشد که قدرت خرید جهت تهیه یک سرور مناسب را داشته باشیم، باتوجه به این مورد قائم هاست با در نظر گرفتن قدرت خرید کاربران ارزان‌ترین سرورهای اختصاصی را بصورت مجازی سازی شده به شما ارائه می‌کند، پلن های سرورهای پورت ۱۰ گیگ QaemHost با منابع سخت افزاری فوق العاده بالا و مناسب ارائه می‌شوند که حتی از یک سرور اختصاصی هم بازدهی بهتر و بالاتری را دارا می‌باشند و با تعرفه‌ای حدود یک پنجم سرور اختصاصی ارائه می‌شوند.

شما با خرید سرورهای بورس و یا سرور مجازی ایران از سایت QaemHost.ir می‌توانید با پرداخت کمترین تعرفه کیفیتی برابر با یک سرور اختصاصی ایران فوق پرسرعت را تجربه کنید و طعم شیرین استفاده از یک سرور با کیفیت و ارزان را بچشید.

بهترین سرور مجازی و سرور اختصاصی را بدون شک از ما بخواهید

در چند سال گذشته با بررسی نیازها و مشکلات گسترده و مهم کاربران در استفاده‌های گوناگون از سرور مجازی یا سرور اختصاصی ایران، سعی و تلاش کردیم تا کلیه کمبودها و موانع برای رسیدن به یک سرویس خوب و با کیفیت رو برطرف کنیم، در حال حاضر این اطمینان رو به شما می‌دهیم که توقع و انتظاری که برای خرید یک سرور با کیفیت را دارید با خدمات ۲۴ ساعته و حرفه ای در ایران می‌توانیم براورده و تأمین کنیم.

ما بدون شک جزو اولین ارائه دهندگانی هستیم که سرورهای داخل کشور را با هارد MVMe فوق پرسرعت واقعی ارائه می‌کنیم که اگر توسط نرم افزارهای تست سرعت سخت افزار بررسی کنید متوجه می‌شوید پرسرعت ترین و با کیفیت ترین سرور رو از ما تهیه کرده اید ، انجام کلیه خدمات نصب و کانفیگ های مختلف جهت میزبانی سایت را با سیستم عامل‌های دلخواه و مورد نیاز شما اعم از لینوکس و ویندوز با کنترل پنل‌های هاستینگ سی پنل و دایرکت ادمین و یا پلسک را بصورت کاملاً رایگان و حرفه ای برای شما در کمترین زمان انجام می‌دهیم.

جهت مشاوره قبل از خرید با مراجعه به وب سایت شرکت قائم هاست از طریق ارسال تیکت بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، همچنین با شماره‌های ۹۱۳۰۰۶۸۱-۰۲۱ می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5171904

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس تولید نرم افزار کسب و کار کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا واحد صنعتی لوازم خانگی شرکت آسیاتک گلدیران ویروس کرونا صنعت خودروسازی تعمیر لوازم خانگی تجهیزات پزشکی لبنیات فولاد خلیج فارس سرور مجازی ایران سرور مجازی بورس سرور اختصاصی سرخطی زدن پرسرعت ترین قائم هاست داخل کشور ترین سرور ۲۴ ساعته صف خرید یک سرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳