Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:54:12 GMT

نساجی برای پیروزی به مصاف سایپا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۷۹۹

نساجی برای پیروزی به مصاف سایپا می‌رود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و در یکی از دیدار‌ها نساجی قائمشهر از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف سایپای تهران می‌رود.

قرمزپوشان قائمشهر درحالی به مصاف سایپا می‌رود که با ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد و برای بقا در لیگ نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودروسازان تهرانی که با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم ایستادند، در پنج بازی گذشته خود در هیچ دیداری نتوانستند به پیروزی برسند و برای فرار از انتهای جدول یه پیروزی در این بازی فکر می‌کنند.

مدیران نساجی علاوه بر تعویض سرمربی و پیوستن ساکت الهامی به تیم، در زمان نقل و انتقالات نیم فصل دوم بیش از ۶ بازیکن جذب کردند تا با تقویت بیشتر این فصل سخت را به سلامت بگذرانند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نساجی قائمشهر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول