Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه الجزیره با اشاره به اینکه موضع آمریکا درباره یمن هیچ تغییری نکرده اعلام کرد: اگر عربستان تجاوزات خود را متوقف کند ما نیز به حملات موشکی و پهپادی پایان می‌دهیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن درباره طرح اخیر آمریکایی‌ها برای یمن طی مصاحبه‌ای با شبکه الجزیره اعلام کرد، آمریکایی‌ها از طریق عمانی‌ها یک طرح قدیمی و نه طرحی جدید برای حل بحران تحویل ما دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام افزود، طرحی که آنها تحویل ما دادند طرح اعلامیه مشترکی است که سازمان ملل قبلا ارائه داده بود.

وی تاکید کرد: ما خواستار بازگشایی بندر و فرودگاه قبل از رسیدن به روند تدریجی آتش‌بس هستیم و منتظر پاسخ آمریکایی‌ها از طریق واسطه عمانی درباره دیدگاهمان برای حل بحران مانده‌ایم.

سخنگوی انصارالله یمن اظهار داشت: موضع آمریکا در جنگ یمن تفاوتی با دوران دونالد ترامپ نکرده است. زمانی که مسئله بشردوستانه از اوضاع سیاسی و نظامی جدا شود ما آماده مذاکره هستیم.

محمد عبدالسلام تصریح کرد، ما هیچ دیدار مستقیمی با آمریکایی‌ها نداشته‌ایم. به برخی اشتباهات خود معترف هستیم و از همه برای حل و فصل بحران دعوت می‌کنیم.

مقام یمنی: درخواست سازمان ملل از صنعا برای آتش بس غیرواقعی استیمن| نبرد سنگین در شمال شهر مأرب/ اعتراضات گسترده علیه دولت دست نشانده سعودی در «عدن»

وی تاکید کرد، ما بار دیگر درخواست خود را برای توقف اقدامات نظامی و فعال‌سازی پرونده بشردوستانه تکرار می‌کنیم.

محمد عبدالسلام در ادامه گفت، عربستان با جلوگیری از ورود مشتقات نفتی به یمن برای در تنگنا قرار دادن این کشور تلاش می‌کند.

وی در پایان اعلام کرد، عربستان طی ماه گذشته هزار بار با حملات هوایی ما را هدف قرار داده که 90 درصد آنها در مارب بوده است. اگر عربستان تجاوزات خود را متوقف کند ما نیز حملات موشکی و پهپادی ضد آن را متوقف می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انصارالله یمن اخبار یمن انصارالله یمن اخبار یمن آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت