Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@13:28:11 GMT

وزیر بهداشت: مطلقا موافق سفر نیستم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۸۷۸

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما مطلقا موافق مسافرت نبوده ایم و نخواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر سعید نمکی در رصدخانه وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران افزود: ما مطلقا موافق مسافرت نبوده ایم و نخواهیم بود. اولا مولفه ویروس جهش یافته انگلیسی اضافه شده و این ویروس در کشور‌هایی مثل انگلیس، آلمان و سایر کشور‌های اروپایی قتل عام به پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیربهداشت افزود: نظام بهداشت و درمان انگلیس بسیار قوی است، اما آهنگ شتاب این ویروس بشدت پیشرونده است و خوشبختانه ما در استان‌های خود برغم یک ماه از شناسایی ویروس، وضعیت بحرانی نداشته ایم و حتی در استان خوزستان هم در حال کنترل بیماری هستیم.

وی گفت: در هر ماه هزار تخت به تخت‌های کشور اضافه کرده ایم و حدود ۱۴۰۰ طرح بهداشتی و درمانی تا اردیبهشت آینده افتتاح خواهد شد.

وزیر بهداشت افزود: همچنین ۲۵۰۰ تخت icu نیز اضافه کرده ایم. برچسب ها: وزیر بهداشت ، دکتر نمکی ، مسافرت ، نوروز ، پروتکل بهداشتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر بهداشت دکتر نمکی مسافرت نوروز پروتکل بهداشتی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است