Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نظام الاسلامی روز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای ترافیک و هماهنگی خدمات سفر شهرستان افزود: این طرح شامل تردد کامیون‌های حامل مواد فاسد شدنی و تانکرهای سوخت نیست.

وی گفت: هرساله در ایام تعطیلات نوروز افزایش تردد خودروهای مسافران و گردشگران در محورهای مواصلاتی شهرستان یکی از دغدغه‌های اصلی شورای ترافیک و ستاد خدمات سفر است و این ممنوعیت هر سال  به تمام معادن سنگ شهرستان ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خور و بیابانک با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی سواری و کامیون از محورهای خور و بیابانک تردد دارند افزود: جاده‌های این شهرستان دوطرفه و حادثه آفرین است و به رانندگان توصیه می شود نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

نظام الاسلامی خاطرنشان کرد: این شهرستان که قطب معادن با دارا بودن معادن سنگ در کشور و استان منحصر به فرد است و سالانه ۲ میلیون تن سنگ از معادن خور و بیابانک برداشت می‌شود.

وی گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های صورت گرفته برای افزایش ظرفیت رفت و آمد، ارتقای ضریب ایمن جاده‌ها و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در شهرستان اعمال می‌شود.

خور و بیابانک  از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

این شهرستان با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

برچسب‌ها خور و بیابانک تردد جاده ای اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک تردد جاده ای اصفهان خور و بیابانک تردد جاده ای اصفهان اخبار کنکور خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران