Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@22:36:29 GMT

میوه هایی که هرگز نباید با هم خورده شوند!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۲۱۲

به یاد داشته باشید که میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل نکنید، کارشناسان تغذیه بر این باورند که میوه‌ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا،اگر میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل کنید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت، در این حالت بدنتان با مقدار زیادی انرژی روبرو می‌شود که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیت‌های زندگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هویج و پرتقال

ترکیب این دو ماده غذایی می تواند موجب شکل گیری سوزش سردل و رفلاکس صفراوی شود. آب هویج و پرتقال به صورت روزانه مصرف می شوند، اما باید به این نکته اشاره داشت که این کار می تواند به آسیب کلیه منجر شود. ترکیب این دو ماده غذایی گاهی اوقات می تواند کشنده باشد.

لیمو و پاپایا

ترکیب این دو ماده غذایی می تواند موجب شکل گیری سوزش سردل و رفلاکس صفراوی شود. آب هویج و پرتقال به صورت روزانه مصرف می شوند، اما باید به این نکته اشاره داشت که این کار می تواند به آسیب کلیه منجر شود. ترکیب این دو ماده غذایی گاهی اوقات می تواند کشنده باشد.

زمان مناسب خوردن میوه

خوردن میوه مثل دیگر وعده های غذایی آداب خودش را دارد که نخستین آن زمان مصرف آن است. بهترین ساعتی که برای خوردن میوه پیشنهاد می شود در ساعات میان وعده است یعنی درفاصله صبحانه تا ناهار بین فاصله ناهار تا شام و بعد از شام و قبل از ساعت خواب.

خوردن میوه به همراه صبحانه و شب ها قبل از خواب بهترین زمان مصرف میوه است که علاوه بر خواص غذایی مطلوب بر بدن، طراوت و شادابی ویژه ای به همراه می آورد.

میوه ها تنهایی خورده شوند یا دسته جمعی؟

بعضی افراد معتقدند، میوه ها باید تک تک خورده شوند تا مواد مغذی شان به صورت کامل جذب بدن شوند ولی برای بچه ها و افرادی که خیلی تمایلی به خوردن چند نوع میوه ندارند، توصیه می شود میوه های مختلف را باهم مخلوط کنند یا به قول معروف سالادی از میوه تهیه کنند، کمی مغز و آجیل به آن اضافه کرده و به عنوان چاشنی کمی آب لیمو و پودر دارچین به اضافه کنند تا ترکیبی ویژه حاصل شود. این ترکیب میوه خنک به عنوان یک عصرانه دلچسب علاوه بر این که گرسنگی عصرگاهی را بر طرف می کند، تامین کننده نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی نیز هست. درصورتی که مشکل اضافه وزن وجود نداشته باشد هم می توان با مقداری بستنی ترکیبی هیجان انگیز و مقوی برای بچه ها فراهم کرد که هم لذت خوردن بستنی را برای آن ها فراهم کند هم از مواد طبیعی میوه های تازه بهره گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میوه خوردن میوه خورده شوند میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد