Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:25:40 GMT

رییس هیات ترای اتلون سه گانه زنجان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۲۶۲

رییس هیات ترای اتلون سه گانه زنجان انتخاب شد

به گزارش ایرنا در مجمع انتخابات هیات ترای اتلون "سه گانه" که امروز چهارشنبه /۲۷ اسفند ماه جاری/ با حضور مهدی گودرزی رییس فدراسیون این رشته ورزشی، مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای مجمع در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، علی مشهدلو با کسب ۱۴ رای به این سمت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، سه نفر از اعضای آن غایب بودند از زحمات و تلاش های رسول مشهدلو که به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده داشت، تقدیر به عمل آمد.   

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش ترای اتلون "سه گانه" یکی از رشته های سخت است و در واقع شرایط خاص خود را دارد و این استان چندسالی است که برای دستیابی به موفقیت و جایگاه اصلی خود در این رشته ورزشی، اقدامات خوبی را انجام داده است که اثرات آن امروز مشهود و عیان است.

علی خلیلی افزود: زنجان از استان های توانمند در این رشته ورزشی است و ورزشکاران سه گانه این استان همواره با حضور در مسابقات کشوری فخرآفرین بوده اند که امید می رود این روند رو به رشد و شکوفایی همچنان تداوم یابد.

وی با بیان اینکه آینده خوبی برای این رشته ورزشی ایران متصور است، اظهار داشت: از هیات ترای اتلون استان زنجان انتظار می رود در کنار توجه جدی به هیات های شهرستانی به بحث استعدادیابی و قهرمان پروری نیز توجه ویژه داشته باشد و از برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقا داوری و مربیگری غافل نشود.  

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی زنجان فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی زنجان فدراسیون سه گانه مجمع انتخاباتی زنجان فدراسیون سه گانه اخبار کنکور رشته ورزشی ترای اتلون سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند