Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@11:58:21 GMT

آخرین وضعیت کرونا در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۲۶۳

آخرین وضعیت کرونا در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود فقیه‌دینوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اعلام اینکه نزدیک 40 روز است که وضعیت ثابتی در بیماران کرونایی داریم، اظهار داشت: همزمان با کل استان در 40 روز گذشته وضعیت پایدار در بحث بیماران کرونایی داریم و به طور متوسط  ۳۵ تا ۴۰ بیمار  کرونایی در این مرکز بستری  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکثر بیماران کرونایی در بخش‌های ویژه بستری بوده و نسبت به ۲۶ اسفند سال گذشته تعداد بستری‌ها به یک پنجم تقلیل یافته است.

دینوری از آمادگی کامل این مرکز در مقابله با هر گونه بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: مرکز آموزشی، درمانی امام رضا (ع) تبریز در حال حاضر با تمام امکانات و تجهیزات آماده مقابله با بحران بوده و به صورت ۲۴ ساعته  خدمات درمانی به هموطنان ارائه می‌کند.

وی ضمن تقدیر از همکاری هموطنان در رعایت و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس اضافه کرد: امیدواریم در ایام عید نوروز هموطنان این رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهند تا شاهد شروع سالی بدون کرونا و به حداقل رساندن بیماران کرونایی باشیم.

رئیس مرکز آموزشی،درمانی امام رضا (ع) تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: با توجه به رعایت همشهریان هیچ بیمار فوتی ناشی از آتش‌بازی و ترقه بازی چهارشنبه آخر سال در این مرکز نداریم.

وی اظهار داشت : شب گذشته جمعا پنج نفر مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال به این مرکز مراجعه داشته که پس از مداخلات درمانی ترخیص شدند. 

دینوری در خصوص تعداد کل مراجعات اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته افزود: در شبانه روز گذشته بالغ بر ۲۵۰ مورد مراجعه به اورژانس این مرکز داشته‌ایم که تنها پنج مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه  آخر سال بودند.

انتهای پیام/60001
 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز بیماران مرکز آموزشی رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز ویروس کرونا خبرگزاری فارس عید نوروز چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا ع تبریز بیماران کرونایی آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت

آفتاب‌‌نیوز :

بابک یکتاپرست درباره جزئیات حوادث ترافیکی هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که گذشت، ۲۳۳ حادثه ترافیکی به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر و کشته شدن ۶۲ نفر، انجامیده است. در این بازه زمانی، ۱۱۱۷ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین ۲۰۰ نفر در محل درمان شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان سیستان وبلوچستان ۲۲ حادثه با ۱۲۴ مصدوم و دو فوتی، استان فارس ۲۰ حادثه با ۱۰۸ مصدوم ۱۰ فوتی و و در استان تهران ۱۸ حادثه با ۷۹ مصدوم و شش فوتی رخ داده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۱۱ حادثه در حوزه حمل و نقل عمومی داشتیم که ۱۰۸ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت. همچنین در حوزه حوادث تریلی و کامیون‌ها نیز ۱۰۱ زخمی و ۲۱ کشته اعلام شده است. در حوزه تصادفات وانت‌بار‌ها نیز در این هفته، ۷۲ زخمی و چهار کشته داشتیم.

یکتاپرست گفت: ۱۵ حادثه در مورد تصادفات موتورسیکلت‌ها به ثبت رسید که۵۶ نفر زخمی داشت و سه نفر نیز کشته شدند.

وی با اشاره به مهم‌ترین حادثه ترافیکی هفته گذشته افزود: در ۱۳ اردیبهشت ماه، یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی سوزوکی تصادف کرد که این حادثه در تبریز، چهار کشته و سه مجروح برجای گذاشت. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در هفته گذشته، ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسید که مهم‌ترین آن حادثه حریق یک لنج در جزیره هرمز بود که باعث فوتن سه نفر و زخمی شدن شش نفر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه