Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:21:29 GMT

چهارشنبه سوری امسال در زنجان ۸۳ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۳۳۰

چهارشنبه سوری امسال در زنجان ۸۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری روحی قبل از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال ۸۳ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: در حوادث چهارشنبه سوری نفر قطع عضو شد.

وی با بیان اینکه مرد ۴۲ ساله زنجانی بر اثر انفجار مواد محترقه دستش آسیب دید و قطع شد، افزود: در چهارشنبه‌سوری امسال ۸۳ مصدوم از طریق اورژانس ۱۱۵ یا مراجعه شخصی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۲۶ مورد مربوط به شهرستان‌های زنجان، ۲۴ مورد ابهر، ۱۴ مورد خدابنده، ۱۲ مورد خرمدره، ۴ مورد طارم و ۳ مورد ماهنشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه بیشترین مصدومان امشب مربوط به شهرهای زنجان و ابهر بود، گفت: ۲۱ نفر از مصدومان از ناحیه دست مصدوم شدند.

جعفری روحی افزود: چشم چپ کودک ۱۰ ساله در شهرستان ابهر آسیب دید که  طبق نظر پزشک متخصص این بیمار باید برای دریافت درمان‌های تخصصی‌تر به بیمارستان‌های تهران مراجعه کند ولی احتمال تخلیه چشم نیز برای وی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه در چهارشنبه آخر سال مورد فوتی نداشتیم، افزود: یک مورد قطع انگشت داشتیم که بلافاصله مصدوم به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت و یک مورد در اثر انفجار ماده متحرقه دچار آسیب در ناحیه قفسه سینه و سوختگی صورت شده بود که ریه بیمار نیز خونریزی مختصری داشت و به دلیل حساسیت موضوع بیمار در بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و اکنون وضعیت مناسبی دارد.

جعفری روحی ادامه داد: اکثر مصدومان چهارشنبه‌سوری امسال مرد بودند و بیشترین نواحی آسیب‌دیده دست و چشم افراد بود، ادامه داد:  بیشترین رنج سنی آسیب دیده در چهارشنبه آخر سال، ۲۵ الی ۳۰ سال بود.

کد خبر 5171562

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس حوادث چهارشنبه سوری ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان شیوع کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه انتخابات شوراي شهر شیراز بارش برف چهارشنبه سوری امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود

            به

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان برای امروز پیش بینی می‌شود، افزود: این رگبار موقت در مناطق کوهستانی نیز پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر نقاط استان شاهد خواهیم بود. 

کارشناس هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم