Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@20:02:42 GMT

زمان واریز سهمیه بنزین اسفندماه

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۳۴۱

زمان واریز سهمیه بنزین اسفندماه

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه ساعت ۲۴ روز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها شارژ می‌شود، گفت: برای خودرو‌های سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت‌های شخصی نیز ۲۵ لیتر بنزین ماهانه شارژ می‌شود. ناطقان:  فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبار‌های سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






فاطمه کاهی،  با بیان اینکه ساعت ۲۴ روز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها شارژ می‌شود، گفت: برای خودرو‌های سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت‌های شخصی نیز ۲۵ لیتر بنزین ماهانه شارژ می‌شود. باقی سهمیه‌های بنزین نیز به صورت اعتباری یا عملکردی شارژ می‌شود.

وی افزود: شارژ سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی بر اساس عملکرد آن‌ها که از سوی وزارتخانه‌های ذی ربط شأن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ می‌شود، تأمین می‌شود.

این مقام مسئول درباره سهمیه بنزین مرسوم نوروزی خودرو‌های شخصی نیز توضیح داد: از آنجایی که تخصیص این سهمیه بنزین به هر حال به عنوان یک مشوق برای سفر‌های نوروزی به شمار می‌رفت و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ستاد ملی کرونا موکدا تردد بین شهری را منع می‌کند و حتی بسیاری از استان‌ها و شهر‌ها امکان ورود به آن ممنوع شده است، مصوبه‌ای برای تخصیص این سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

کاهی درباره آمادگی جایگاه‌ها و سوخت رسانی به آن‌ها در ایام نوروز به ویژه نیمه شمالی کشور که بارش‌هایی را شاهد هستیم، اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبار‌های سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، در شرایط مطلوبی هستند.

به گفته این مقام مسئول ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علاوه بر پایش منظم شرایط سوخت رسانی و آب و هوا، آمادگی کامل دارد تا در صورت هرگونه تغییر، نیاز سوختی مردم را به سرعت تأمین کند.
منبع: تابناک برچسب ها: بنزین ، ناطقان ، سهمیه ، نفتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بنزین ناطقان سهمیه نفتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موتور سیکلت ها سهمیه بنزین شارژ می شود سوخت رسانی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

کد خبر 6097160 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران