Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:31:38 GMT

۱۰۷ نفر در خاش وارد میدان انتخابات شورای شهر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۴۳۴

۱۰۷ نفر در خاش وارد میدان انتخابات شورای شهر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، صاحب گل صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بسزایی در آگاهی بخشی عمومی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: از ۲۰ اسفند کار ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر آغاز شد که پس از ۷ روز آمار ثبت نام به عدد ۱۰۷ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۰۷ نفر ثبت نام شده در سه شهر خاش ،ده رئیس و اسماعیل آباد تعداد ۱۰۲ نفر مرد و ۵ نفر دیگر نیز زن هستند

صالحی تصریح کرد: مشارکت زنان در امر انتخابات نقطه عطفی برای جلب مشارکت مردم است.

فرماندار خاش اذعان داشت: جوان ترین داوطلب با ۲۴سال سن و مسن ترین داوطلب نیز با ۶۲ سال سن در این دوره از انتخابات شورای شهر نسبت ثبت نام اقدام نموده اند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات افراد تحصیلکرده و جوان پای کار آمده امد گفت: برای شهر خاش ۷۷ نفر، شهر ده رئیس ۱۱ نفر و شهر اسماعیل آباد نیز ۱۹ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه آمار ثبت نام ها در مقایسه با دوره های پیشین افزایش داشته‌ است افزود: در این دوره ۱۰۳ نفر اهل سنت و۴ نفر اهل تشیع بودند که ۳۷ نفر فرهنگی،۲۰ نفر کارمند،۱۷ نفر فاقد شغل، ۱۷ نفر شغل آزاد،۵ نفر بازنشسته،۷ نفر ایثارگر و ۱ نفر روحانی نسبت به ثبت نام شورای شهر اقدام کرده اند.

وی در این خصوص گفت: از مجموع ۱۰۷ داوطلب ۹۱ نفر بدون سابقه اجرایی بوده و ۱۶ نفر دیگر دارای سابقه اجرایی هستند.

صاحب گل صالحی بیان داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، نخبگان و تحصیلکردگان باید از ظرفیت خود برای جلب مشارکت مردم و بازسازی سرمایه های اجتماعی استفاده کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امانت داری و رعایت اصل بیطرفی تضمین کننده صحت و سلامت انتخابات خواهد بود.

صالحی افزود: تمهیدات لازم برای ثبت نام شورای های شهر و روستا انجام شده و برنامه ریزی لازم جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات صورت گرفته است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات خاش زن شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود