Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:41:39 GMT

احتمال غیبت نویر در دیدار با لاتزیو در چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۶۴۴۶

احتمال غیبت نویر در دیدار با لاتزیو در چمپیونزلیگ

بایرن مونیخ امروز در دیدار برگشت از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ میزبان لاتزیو است اما مشخص نیست که مانوئل نویر بتواند درون دروازه این تیم قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی 4-1 بایرن مونیخ در دیدار رفت برابر لاتزیو، بازی برگشت دو تیم که امشب برگزار خواهد شد چندان حساس به نظر نمی رسد، اما مانوئل نویر، دروازه بان شماره یک باواریایی ها ممکن است امشب نتواند درون دروازه این تیم قرار بگیرد و الکساندر نوبل به جای او روی خط دروازه بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای اینکه بایرن مونیخ نتواند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، لاتزیو باید امشب حداقل چهار گل وارد دروازه این تیم کند و هیچ گلی نیز دریافت نکند. دلایل زیادی وجود دارد که مطمئن باشیم این رخ دادن اتفاق چیزی نزدیک به محال است، دو تا از مهمترین دلیل ها اما این است: اول اینکه با هدایت هانسی فلیک، بایرن مونیخ حتی در یک بازی از 15 بازی خود در چمپیونزلیگ شکست نخورده است. 14 برد و یک تساوی حاصل کار شاگردان فلیک در چمپونزلیگ بوده است.

 

 

دومین دلیل این است که با ضور مانوئل نویر درون دروازه بایرن مونیخ این تیم تنها دو بار در چمپیونزلیگ چهار گل دریافت کرده است. آخرین بار در آپریل سال 2017 برابر رئال مادرید. هرچند آن بازی 120 دقیقه طول کشید و سه گل از چهار گل در وقت های اضافه وارد دروازه نویر شدند.

امروز اما هیچ چیز دلالت بر شانس پیروزی رمی ها در این دیدار نمی کند. شکست 4-1 در دیدار رفت در رم به نظر سنگین تر از آن می آید که قابل جبران باشد. اما خبری که امروز منتشر شده به آنها امید اندکی می دهد که حداقل بتوانند از بدتر شدن اوضاعشان در این بازی جلوگیری کنند؛ مانوئل نویر ممکن است در این دیدار غایب باشد.

روز قبل هانسی فلیک اعلام کرد که مانوئل نویر و کینگزلی کومان ممکن است در این دیدار حضور نیابند. نویر سرما خوردگی مختصری دارد و کینگزمان نیز از مصدومیت عضلانی رنج می برد. نویر اما در تمرینات دیروز بایرن مونیخ شرکت کرده است و فلیک به طور قطع راجع به حضور یا غیاب او در بازی برابر لاتزیو اظهار نظر نکرد.

 

 

فلیک گفت: "امروز چیزی راجع به ترکیب تیم نمی گویم." اما چیزهای دیگری بود که سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از مسابقه باید راجع به آنها صحبت می کرد، از جمله راجع به دروزاه بان دوم این تیم الکساندر نوبل، دروازه بانی که می تواند امروز به جای نویر به بازی برود.

او به تازگی خیلی کمتر از آنچه ادعا شده در قراردادش با بایرن مونیخ شرط شده، برای این تیم به میدان می رود.

هانسی فلیک در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه از او خواسته در تعداد بازی معینی نوبل را درون دروازه قرار دهدف گفت: "من چیزی راجع به هیچ شرطی که بازیکنان در قراردادهایشان دارند، نمی دانم. من در جریان قرارداد بازیکنان نیستم.

من اینجا هستم که درباره اینکه چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند تصمیم بگیرم. این کار من است. اجازه نمی دهم که کسی من را وادار به تصمیم گیری کند."

 

بایرن مونیخ مانوئل نویر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر مانوئل نویر بایرن مونیخ درون دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

دریافت 128 MB

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!