Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر سمیعی رقم قرارداد یحیی گل محمدی را رسانه ای نکرد

جعفر سمیعی سوال خبرنگاران در مورد رقم 15 میلیاردی قرارداد یحیی گل محمدی برای یک فصل را نه تایید کرد، نه تکذیب.

به گزارش طرفداری، جعفر سمیعی با خطاب قرار دادن یحیی گل محمدی با عنوان یکی از "بادانش ترین و با درایت ترین مربیان فوتبال ایران"، سوال خبرنگاران را در مورد مبلغ قرارداد این مربی بی پاسخ گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعی در حالی که طی چند ماه اخیر شایعه های زیادی در مورد موافقت او با افزایش رقم قرارداد گل محمدی به گوش رسیده ترجیح داد در مورد مبلغ قرارداد سکوت کند اما با بیان این جمله که رقم قرارداد و بحث تمدید قرارداد گل محمدی در جلسه هیات مدیره تصویب شده بود، به نوعی این موضوع را تصمیم جمعی هیات مدیره تلقی کرد نه تصمیم شخصی. 

بر همین اساس سمیعی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد رقم قرارداد 15 میلیاردی یحیی گل محمدی با آپشن های مختلف برای یک فصل تاکید کرد به این سوال پاسخ نخواهد داد تا این موضوع را نه تایید کرده باشد، نه تکذیب. سمیعی در این باره گفت:

اگر انتظار دارید من قرارداد بازیکنان و مربیان را اعلام کنم که این کار حرفه ای نیست. آقای گل محمدی مربی با درایت و با اخلاق و یکی از فنی ترین مربیان لیگ برتر است. ما به خاطر آورده دلاری ایشان، تمدید قرارداد انجام دادیم و این با مصوبه هیات مدیره بود و بسیار شفاف هم انجام شد و اسنادش هم در باشگاه وجود دارد.

گفتنی است تنها چند روز بعد از انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل، قرارداد یحیی گل محمدی تمدید شد و شایعه رقم قرارداد 15 میلیاردی گل محمدی برای یک فصل در محافل فوتبالی پیچید.

اخبار داغ 

آخرین درخواست انصاری از مدیرعامل پرسپولیس: با من همکاری کنید low block چیست؟ علاقه تیم های ایرانی به استفاده از رویکرد های دفاعی حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خبرهای خوب از اردوی میلان در آستانه دیدار با منچستریونایتد واکنش جالب تونی کروس و لوکا مودریچ به پست صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی رقم قرارداد جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود دارد آمده ایم برای این که بشنویم و تمام تلاشمان را به کار ببریم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موسیقی در بوشهر زنده است، همین پویایی و دغدغه مندی که مطرح شد نشان از زنده بودن این شهر در حوزه موسیقی دارد، لذا معتقدم در بوشهر موسیقی برای تمام ابعاد زندگی از جمله کار، سوگ، شادی، حرکت و امید در جامعه در نوع خودش گزینه دارد.

سمیعی یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم که به تمام کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند نگاه تکریم و محبت داشته باشیم. تا جایی که قدرت داشته باشیم تلاش خواهیم کرد تا فاصله ما با هنرمندان کمتر شود و درصدد رفع مشکلات و دغدغه شما هستیم و باید همت کنیم تنش‌ها را کاهش داده و ظرفیت‌های کاری را شناسایی و افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکلات سامانه‌ای مجوز‌های موسیقی گفت: ما نمی‌توانیم همه را با یک چارچوب مقایسه و بررسی نماییم و مشکلات ساختاری و فرایندی دارد که این‌گونه مشکلات با همین نشست‌ها رفع خواهد شد.

وی در مورد سالن‌های موسیقی و سخت افزار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با افزایش امکانات لازم و اساسی زمینه تسهیل اجرای کنسرت توسط شرکت‌های مجری را در شهرستان‌ها فراهم کنیم.

سمیعی اضافه کرد: باور داریم موسیقی به نشاط اجتماعی کمک می‌کند و همه تلاشمان این است که فضا را پویاتر کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های موسیقی در برخی فصول کم کار یا تعطیل می‌شوند، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و ایجاد رویداد‌های اجرایی به تناسب آن ایام می‌تواند تاثیرگذار باشد و اگر در این مسیر موفق نبودیم باید از طریق صندوق هنر دنبال تدبیر و چاره‌اندیشی و راهکار باشیم.

در این نشست هنرمندان با بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.


دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی