Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: حضور پرشور و با بصیرت در انتخاب پیش رو نشان از بصیرت مردم دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله‌نور کریمی تبار ظهر امروز با بیان در شورای اداری شهرستان سیروان با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهار داشت: عملکرد مدیران و مسئولان با دین مردم گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ایلام با بیان اینکه رفتار کارگزاران و مسئولان در نظام اسلامی در دینداری مردم بسیار تاثیرگذار است، افزود:  ما کارگزار نظام جمهوری اسلامی هستیم و امروز به برکت خون شهدا در امنیتی قرار گرفته‌ایم که بر اساس آن، در این جایگاهه مشغول خدمت باشیم، این پست برای ما امانت است و باید تلاش جهادی برای خدمت به مردم داشته باشیم که دین خود را به شهدا ادا کنیم.

امام جمعه یزد: ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری برای رونق مساجد مورد استفاده قرار گیردامام جمعه بوشهر: سپاه پاسداران حافظ تمامی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب استامام جمعه کرمان: موقوفات استان کرمان باید در جهت نیات واقفان احیا شود

وی یادآور شد: شرایطی که در آن قرار داریم شرایط سختی است و دشمن با تمام توان، تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌دهد، فشارهای زیادی وارد می‌کند و کمبودهایی هم در داخل کشور وجود دارد، دشمنان تلاش می کنند با این ابزارها، برای ایجاد نارضایتی مردم نسبت به نظام و جمهوری اسلامی استفاده کرده و بگویند که این نظام نمی تواند پاسخگوی مردم باشد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: رفتار کارگزاران در هر مقطغی فوق العاده تاثیر گذار است، بخشی از مردم دین شان را به رفتار کارگزاران گره زده‌اند و عملکرد مدیران را با حوزه دینی خود می سنجند، لذا برای یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی، مدیریت صرفا پشت میز نشستن و وظیفه اداری انجام دادن نیست و یک مسئولیت دینی دارد به عنوان اینکه نظام ما، نظام ولایی است و انتظاراتی که مردم از مسئولان دارند، رفتار خوب و برآوردن مطالبات است.

 کریمی تبار گفت: مسئولین در جایی که درخواست مردم را نمی توانند برآورده کنند، باید با آغوش باز، روی خوش و زبان نرم مردم را اقناع کنند و لازمه این کار ارتباط با خدا است، در روایات داریم که اگر کسی رابطه خود را خدا اصلاح کند خدا رابطه او را با مردم اصلاح می کند.

وی افزود:  اگر این ارتباط خدایی برقرار شد و تقوا حاکم شود، مردم هم راضی می شوند، کسی که امر آخرت خود را اصلاح کند خداوند امر دنیای او را اصلاح خواهد کرد، از خدا کمک بخواهیم برای مسئولیتی که برعهده گرفته ایم در این شرایط، کوتاهی نکنیم تا مردم از نظام بدبین نشوند،نباید به گونه ای عمل شود که رفتار مدیران در نظام اسلامی، تبلیغ عملی برای رسانه های دشمن تبدیل شود که در این شرایط  به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر ترغیب اقشار مختلف مردم برای مشارکت سیاسی و حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات پیش رو، یادآور شد: با توجه به وقوع سیل سال گذشته در شهرستان سیروان، امروز خوشبختانه شاهد وضعیت متفاوت و مطلوبی هستیم، حرکت جهادی در سطح شهرستان آغاز شده است که نقش کمک های مردمی و خیرین پررنگ است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر تکمیل برخی از طرح های شهرستان سیروان تا پایان دولت، ابراز کرد: توصیه می شود روند اجرایی برخی طرح های شهرستان تسریع یابد، در موضوع انتقال روستای سرابکلان و گازکشی  منطقه هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف شود، مردم حق دارند در نظام جمهوری اسلامی صاحب مسکن شوند و این حق طبیعی مردم است و بر این اساس باید تدبیری فراهم شود که زمین مورد نیاز برای اسکان مردم روستای سرابکلان در اختیار  آنان قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای امورات تولیدی در شهرستان و اشتغال زایی باید در دستور کاز مسئولان شهرستانی و استانی قرار گیرد و توسعه شهری شهر لومار به عنوان مرکز شهرستان باید بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمهوری اسلامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد