Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا الحق هاشمزهی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۹۲ نفر؛ ۳۲ نفر در  شهر اسپکه، ۲۵ نفر شهر نیکشهر، ۲۱ نفر بنت و ۱۳ نفر شهر چانف داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر شدند.

وی تصریح کرد: ۹۲ درصد داوطلبان مرد و هشت درصد زن ،۲۵ درصد داوطلبان دارای سابقه شورای اسلامی، چهار درصد ایثارگر و ۸۸ نفر دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیکشهر بیان کرد: ‏جوانترین داوطلب با ۲۵سال در شهر بنت و مسن ترین با ۶۴ سال سن در شهر نیکشهر نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: ‏تعداد ثبت نام کنندگان ششمین دوره انتخابات شورای شهر نیکشهر نسبت به دوره پنجم ۵۴ درصد رشد داشته و ‏۴۰ درصد ثبت نام های این دوره بصورت غیر حضوری و از طریق موبایل،دفاتر پیشخوان و دسکتاپ( رایانه شخصی )انجام شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نیک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • راند دوم
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف