Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کوروش محمودیان» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۵۶ نفر برای انتخابات شورای شهر گیلانغرب و ۲۶ نفر برای شهر سرمست داوطلب شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین ۷۷ نفر از داوطلبان مرد و پنج نفر از آن ها زن هستند که  سه نفر از شهر گیلانغرب و ۲ نفر از شهر سرمست هستند و به نسبت استقبال مطلوبی از داوطلبی شورای اسلامی شهر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گیلانغرب گفت: از داوطلبان شورای اسلامی شهر ۱۶ نفر کارمند، ۱۲ نفر فرهنگی، سه نفر مدرس دانشگاه، یک نفر بازنشسته، ۳۳ نفر آزاد و ۱۷ نفر فاقد شغل را در پرسشنامه ثبت نام  قید کرده اند.

محمودیان اظهار داشت: از مجموع داوطلبان ۲۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۵۶ نفر کارشناسی و یک نفر فوق دیپلم که مربوط به شهر سرمست است، تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: جوانترین داوطلب شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۲۵ سال و مسن ترین ۵۳ سال سن دارند ضمن اینکه ۱۷ نفر به صورت حضوری و ۶۵ نفر نیز به صورت غیرحضوری ثبت نام نموده اند.

او ادامه داد: برای شوراهای اسلامی شهر گیلانغرب و سرمست در شهرستان گیلانغرب هر کدام پنج عضو اصلی در انتخابات خردادماه سال آینده انتخاب خواهند شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.                                                                      

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اخبار کنکور اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد