Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در آیین نکوداشت فرارسیدن ۲۸ اسفند روز جانباز که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه افتخار می کنیم مشغول دفاع از امنیت کشور هستیم، افزود: مجاهدت ها و ایثارگری های همکارانم، همانند ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با درود به ارواح پاک و مطهر شهدا و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای جانبازان و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امام خامنه ای عزیز با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان و جانبازان عزیز است، اظهار داشت: اگر با یک نگاه عمیق به موضوعات کشور بنگریم درمی یابیم، سربلندی، اقتدار، امنیت و پیشرفت های امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا و جانبازان گرانقدر هستیم و دستاوردهای بزرگی که به حول و قوه الهی نصیب مردم ما شده به دلیل این ایثارگری ها بوده است.

سردار اشتری با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و جهاد جانانه ای را در این مدت به نمایش گذاشتند، افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر صدها سال هم بگذرد دوران دفاع مقدس و ایثارگری های آن زمان همچنان در اذهان و اعتقادات مردم باقی است و جاودان خواهد بود.

وی ادامه داد: اعمال و نیات شهدا و جانبازان، الهی و مقدس بود که ماندنی شدند و هر کاری که برای رضای خداوند باشد، جاودانه خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی با تأسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امنیت و حراست از مرزهای کشور را بر عهده دارند و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند که این امر ادامه دادن راه مقدس شهدا و جانبازان این مرز و بوم است.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر از رزمنده ای بپرسید که علت حضورش در میادین جنگ چه بوده است قطعا پاسخی غیر از این نخواهید شنید که برای دفاع از امنیت و ناموس کشورم بوده، تصریح کرد: همکارانم در سراسر کشور همان دفاع را انجام می دهند که از این بابت خداوند را شاکرم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم؛ موید این امر تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی می باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه افتخار می کنیم مشغول دفاع از امنیت کشور هستیم، ادامه داد: مجاهدت ها و ایثارگری های همکارانم همانند ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است به گونه ای که امروز همه همکارانم در نیروی انتظامی از مرز تا مرکز در انجام ماموریت ها و وظایف محوله به درجه رفیع شهادت نائل می شوند تا هیچکس نتواند به حریم مردم و کشور تعدی و تجاوز کند.

سردار اشتری با اشاره به فرمایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه کل ایران حرم است و همه در حال پاسداری و دفاع از ارزش های حرم جمهوری اسلامی ایران هستیم، خاطرنشان کرد: در یکسالی که گذشت شاهد رشادت ها و حضور مستمر و پررنگ کلیه کارکنان خدوم ناجا، خصوصا در مقابله با ویروس منحوس کرونا و نیز چهارشنبه آخر سال بودیم و از این حیث افتخار می کنم که همیشه و در همه حال خدمتگزار مردم هستیم.

وی با بیان این که همکارانم به صورت ۲۴ ساعته و با روحیه ای بالا راهی که شهدا و جانبازان طی کرده اند را ادامه می دهند، گفت: به خانواده های معظم شهدا و جانبازان مدیونیم و وظیفه خود می دانیم که در هر شرایطی رسیدگی به امور آنان را اولویت خود قرار دهیم.

سردار اشتری افزود: دشمنان بیکار ننشسته اند و همیشه در صدد بودند که حقیقت ها را وارونه جلوه دهند و وانمود کنند که جمهوری اسلامی ایران هیچ پیشرفتی در دستاوردها نداشته است و ما در حوزه های علمی، فن آوری، پزشکی، دفاعی توفیقات بسیار بالایی را شاهد هستیم و باید مراقب باشیم در جامعه به گونه ای عمل کنیم تا دشمن به اهدافش نرسد.

در حاشیه این مراسم از ۲۱ جانباز سروقامت پاسدار قدردانی و نیز از اطلاع نگاشت جانبازان هشت سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت رونمایی شد.

برچسب‌ها حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه اخبار کنکور شهدا و جانبازان نیروی انتظامی سال دفاع مقدس ایثارگری ها سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان