Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-05@03:20:03 GMT

لزوم بررسی روزانه کمبود مرغ

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۴۴۶

زنجان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: کمبود مرغ در شامگاه روز باید مورد بررسی قرار گیرد.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر جوجه‌ریزی در استان زنجان رو به رشد بوده و مشکلی در خصوص نهاده‌های دامی در استان نداریم. بیش از دو برابر نیاز استان تولید گوشت مرغ در استان افزایش یافته و تولید گوشت مرغ هم در استان نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از توزیع بیش از ۱۱۰ تن گوشت مرغ منجمد در زنجان خبر داد و گفت: در همه فروشگاه‌ها گوشت مرغ منجمد با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و طی روزهای آینده هم بیش از ۴۰ تن گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم ۷۷ هزار تومان به مباشران تحویل شده است.

این مسئول ادامه داد: به صورت میانگین روزانه ۱۷۳ تن مرغ زنده به کشتارگاه‌ها برای کشتار ارسال شده و قریب به ۹۰ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود که بیش از دو برابر نیاز استان است.

تاراسی با بیان اینکه نهاده‌های دامی جو، گندم و ذرت و سویا به اندازه کافی در انبارهای استان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به میزان مورد نیاز بخش تقاضا، پیش‌بینی تولید مرغ برای مصرف مردم در نظر گرفته شده، به ‌طوری ‌که این پیش‌بینی برای تامین نیاز مردم در عید نوروز، ماه مبارک رمضان و انتخابات انجام شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های واصله با وجود تامین بیش از نیاز مرغ، هنوز هم صف وجود دارد و حتی در ساعت‌های بعد از ظهر مرغ گرم در فروشگاه‌ها وجود ندارد، یادآور شد: این مسئله باید با همکاری سازمان صمت مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها: مرغ ، خرید مرغ ، کمبود مرغ لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NgA

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مرغ خرید مرغ کمبود مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت واویشکای دنبالچه مرغ و نان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود