Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@09:45:40 GMT

بهشت‌زهرا در پنجشنبه آخر سال بسته می‌شود؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۵۹۸

بهشت‌زهرا در پنجشنبه آخر سال بسته می‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سعید خال با اشاره به رسم قدیم ایرانیان در پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال شرایط قدری متفاوت و وضعیت بسیار شکننده است.

وی با اشاره به درخواست از مردم پایتخت برای به تعویق انداختن زیارت اهل قبور گفت: مردم هم همت کرده اند که جای قدردانی دارد.

خال بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا نباید تجمعی صورت گیرد و شرایط تهران سخت و شکننده است که اگر رعایت نکنیم به وضعیت سخت آبان ماه باز می‌گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه با رادیو گفتگو، اظهار کرد: روز‌های پنجشنبه و جمعه استقرار رادیو تهران را در بهشت زهرا (س) داریم و برنامه‌ای به صورت زنده پخش می‌شود.

خال با اشاره به هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با پلیس راهور و سایر نیرو‌های پلیس گفت: بر اساس جمع بندی ها، پلیس هم معتقد بود شهروندان برای پنجشنبه و جمعه این هفته به بهشت زهرا (س) نیایند و زیارت اهل قبور را به روز‌های سال ۱۴۰۰ موکول کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ادامه داد: ضمن هماهنگی با مجتمع قضایی آفتاب، تا امروز اطمینان داده شده است که حتی اگر لازم باشد، حکمی قضایی برای ممانعت از ورود مردم به بهشت زهرا (س) صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: ما آمادگی ممانعت از ورود مردم را داریم و مجتمع قضایی نیز با ما همکاری می‌کند.

خال اضافه کرد: جا دارد در آخرین روز‌های سال ۹۹ از مردم شریف ایران قدردانی کنم.

وی افزود: خانواده معظم شهدا با ما در طول سال همکاری ویژه کردند و والدین شهدای عزیز که بیشترین رعایت شیوه نامه‌ها را در قطعات مطهر شهدا داشتند.

خال ادامه داد: تمام پرچم‌های شهدا در آخر سال تعویض می‌شود و عطر افشانی و غبار روبی به نیابت از دیگران صورت می‌گیرد.

وی از برپایی آئین سال تحویل و گل کاری فضای بهشت زهرا (س) خبر داد و افزود: امیدواریم امسال هم یاری شود تا سال ۱۴۰۰ را بخوبی آغاز نماییم.

منبع: الف

کلیدواژه: بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام پورخاقان در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد افزود: قوام امنیت و اقتدار هر کشوری بستگی به سلامت نیرو‌های مسلح دارد که استان یزد نیز باتوجه به اینکه استان کم حادثه‌ای است، خوشبختانه نیرو‌های مسلح آن نیز نیرو‌های کم پرونده‌ای هستند.
وی ادامه داد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت و حفظ نیرو‌های مسلح از وظایف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگرچه خدایی ناکرده نیرویی مرتکب جرم شود، در اجرای اصل ۱۷۲ قانون اساسی با آن برخورد خواهد شد.
همچنین در این مراسم غلامعلی دهشیری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد معرفی و از خدمات مهدی تشکری در این سمت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • بهشت اردیبهشت اصفهان