Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور سابق آمریکا به دیوان عالی این کشور به دلیل روند بررسی دادخواست‌های انتخاباتی اش حمله کرد. خبرگزاری میزان - دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا، در جدیدترین مصاحبه خود ضمن اظهار نظر در مورد موضوع‌های مختلف درباره برنامه‌هایش نیز صحبت کرد.   به گزارش «اسپوتنیک و هیل»، ترامپ در مصاحبه با «فاکس نیوز»، اظهار داشت «پس از تعیین نتیجه انتخابات میان دوره ای ۲۰۲۲ در مورد نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ تصمیم گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا و واکسیناسیون رییس جمهور پیشین آمریکا که در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به بیماری کرونا مبتلا و با آنتی بادی درمان شده بود، از هواداران خود و نیز جمهوریخواهان خواست تا واکسن کرونا را دریافت کنند.   وی همچنین آغاز و روند سریع واکسیناسیون کرونایی را از دستاورد‌های دولت خود خواند و «دبورا بیرکس»، هماهنگ کننده کارگروه کرونای کاخ سفید و «آنتونی فائوچی»، مدیر مرکز آلرژی و بیماری‌های عفونی را به انجام اقدام‌های اشتباه در مبارزه با شیوع کرونا متهم کرد. نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ترامپ در این مصاحبه همچنین به موضوع گمانه زنی‌ها در مورد نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اشاره کرده و گفت پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ در این مورد تصمیم گیری می‌کند.   وی همچنین گفت «نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند مردم خواهان حضور من در انتخابات هستند، اما قصد داریم ببینیم چه می‌شود.»  بیشتر بخوانید:  دولت ترامپ نتوانست ایران را به پای میز مذاکره مجدد بیاورد  در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شوم موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ترامپ در این مصاحبه مجددا ادعای خود را در مورد بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ مطرح کرد و به دادگاه به دلیل رد دادخواست‌های حقوقی اش اعتراض جدی کرد.   وی به شکلی ویژه به دیوان عالی این کشور به دلیل امتناع از شنیدن پرونده‌های حقوقی مربوط به تقلب در انتخابات حمله کرده و گفت «دادگاه عالی شجاعت لازم برای لغو نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ را نداشت و از این جهت باید شرمنده باشد.» سنا و میچ مک کانل ترامپ ضمن ابراز امیدواری در مورد عملکرد جمهوریخواهان در انتخابات سنا در سال ۲۰۲۲، از «میچ مک کانل»، رییس اقلیت این مجلس به دلیل مخالفت با طرح بسته کرونایی دولت خود انتقاد کرده و آن را اشتباه بزرگ فاجعه آمیزی خواند که سبب از دست رفتن ۲ کرسی جمهوریخواهان در مجلس سنا شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا دونالد ترامپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم

 ستاره لهستانی تیم فوتبال بارسلونا هنوز بابت نبردن ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال از مسئولان اهدا کننده آن دلخور است.

به گزارش تسنیم، در تازه‌ترین بخش منتشر شده از مصاحبه روبرت لواندوفسکی با نشریه بیلد آلمان، ستاره لهستانی درباره ناکامی‌اش برای بردن توپ طلای فرانس فوتبال و بهترین‌های حال حاضر فوتبال جهان صحبت کرد.

لواندوفسکی جزو آن دسته از ستاره‌های صاحب‌نام دنیای فوتبال است که با وجود بردن همه جام‌های ممکن در رده باشگاهی و جوایز فردی مانند بهترین بازیکن یوفا و بازیکن فیفا، هنوز موفق به کسب توپ طلای فرانس فوتبال نشده است. البته تفاوتی که لواندوفسکی با دیگر مدعیان ناکام در کسب توپ طلا دارد این است که همه چیز برای رسیدن این جایزه به او در سال 2020 آماده بود (سالی که بایرن مونیخ همه جام‌های داخلی، قاره‌ای و بین‌المللی) را برد اما شیوع ویروس کرونا، مانع از برگزاری مراسم اهدای توپ طلا شد و به این ترتیب دست او از این جایزه ارزشمند کوتاه ماند. 2020 اما تنها سالی نبود که لواندوفسکی لایق بردن توپ طلا شناخته شد، هرچند او ادعایی روی توپ‌های طلای آن سال‌ها ندارد.

لواندوفسکی به نشریه بیلد گفت: توپ طلای 2021؟ آن که متعلق به لیونل مسی است، اما من شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر اینکه قرار است یک جایزه گذشته‌نگر هم برای سال 2020 در نظر گرفته شود. سال 2020 برای من سالی خارق‌العاده بود، چرا که در بالاترین سطح از دوران بازیگری‌ام قرار داشتم و ما در بایرن مونیخ همه چیز را بردیم. بگذارید اینطور بگویم. احساس می‌کنم که توپ طلای آن سال حق من است و اگر توپ طلای آن را چهار سال بعد هم دریافت کنم، احساس نخواهم کرد که به من توهین شده است. دریافت این جایزه افتخاری بزرگ است و من با کمال میل آن را می‌پذیرم.

ستاره لهستانی بارسلونا در ادامه نظر خود را درباره بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بیان کرد و دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را لایق این عنوان دانست. لواندوفسکی افزود: معرفی بهترین‌های فوتبال جهان در سال جاری سخت است، چون ما هنوز جام ملت‌ها را در پیش داریم و بازی‌های حساس مراحل پایانی لیگ قهرمانان هم مانده است. با این وجود اگر معیار آن چیزی باشد که از ابتدا فصل تا الان دیده‌ام، به نظر من کیلیان امباپه و جود بلینگام بهترین‌ بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رستگاری بارسلونا در دقیقه ۹۷؛ ژاوی مچ بنیتس را خواباند رابرت لواندوفسکی با 49 گل زده به چهل و نهمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا بدل شد

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا