Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانپور با تاکید بر تخصص و تعهد و تجربه ی نمایندگان مردم در شورای شهرها و روستاها گفت: شورا محل آزمون و خطا نیست بلکه محل کار و مسئولیت برای شهر و شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در یکصد و نود و دومین جلسه شورای شهر که با حضور شهردار ظهر امروز، چهارشنبه (۲۷ اسفند) تشکیل شد، «احمد رمضانپور نرگسی» داشتن تعهد، تخصص و تجربه را از ویژگی های اصلی نمایندگان مردم در پارلمان محلی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رییس شورای شهر رشت با اشاره به ثبت نام ۲۹۶ نفر در شهر رشت برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: داشتن تجربه مسئولیت و مدیریت در کنار تخصص و تعهد در نمایندگان مردم در شوراها ضروری است و شورا محل آزمایش و آزمون و خطا نیست.

 


وی افزود: شورا محل کار و انجام تعهدات است و باید به دور از منافع فردی و حزبی با تکیه بر تخصص و تعهد در آن ورود کرد.

 


رمضانپور تصریح کرد: علاوه بر این، نماینده شورا باید صبوری لازم برای شنیدن و حل مشکلات شهروندان را داشته باشد و با حفظ کرامت انسانی شهروندان به دور از منافع فردی برای اعتلای شهر گام بردارد.

 


وی تاکید کرد: پس از انتخاب به عنوان نماینده مردم، عضو شورا نباید نگاه های سیاسی را در تصمیم‌گیری های خود برای شهر دخیل کند و با تعامل نسبت به رفع مشکلات شهر اقدام کند.

 


وی در بخش دیگری از جلسه با پاسداشت روز پاسدار گفت: حضور سپاه و جانفشانی های آنان در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است.

 


رییس شورا افزود: رزمندگان و سرداران سپاه در دوران جنگ هشت ساله در بدترین و سختترین شرایط، ایثار و از خودگذشتگی های منحصر به فردی از خود نشان دادند که هیچگاه از تاریخ حذف نخواهد شد.

 

 

 

*تقدیر از شهردار رشت به مناسبت روز شهردار

در این جلسه به مناسبت روز شهردار، از «سید محمد احمدی» توسط شورا تقدیر به عمل آمد.

 

شهردار رشت در صحن شورای اسلامی این شهر با تشکر از همیاری اعضای شورا طی پنج ماه گذشته گفت: شورا ناظر بر عملکرد شهردار و شهر است و در بسیاری از امور طی ماه های گذشته با تکیه بر قانون، حمایت شورا موجب تعامل بیشتر شهرداری با دستگاه های مختلف شده است.

 


احمدی افزود: امید است با تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری، قدرت و اهمیت مدیریت شورا در اعتلای شهر نمایان شود.

 


وی تاکید کرد: در سال جدید، مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان به کار خواهد گرفت.

 


در این جلسه، اعضا با کلیات لایحه ی شهرداری مبنی بر خرید یک ساختمان به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع برای شهرداری منطقه ی دو موافقت کردند.

پایان پیام/596

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از شهردار رشت انتخابات شورا شورای شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب