Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:19:51 GMT

افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی برای سبزپوشان ناجا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۷۸۸

افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی برای سبزپوشان ناجا

به گزارش اینا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آئین افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی (ویدئو کنفرانسی) برای سبزپوشان نیروی انتظامی اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی ویژه از سردار هابیل درویشی مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا افزود: از همت و اقدامات جهادی سردار درویشی و همکارانشان در تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی به ویژه مسکن قدردانی می کنم، انصافا با اقدامات جهادی و مدبرانه، تعهداتمان به پرسنل را انجام دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعهدات بنیاد تعاون ناجا در قبال نیروهای پلیس ادامه داد: امروز شاهد افتتاح ۱۹۳۳ واحد مسکونی در تهران و چند استان و تحویل واحدها به پرسنل واجدالشرایط هستیم که اتمام این پروژه های مسکونی را مرهون اقدامات جهادی و تلاش گونه هیئت مدیره بنیاد تعاون ناجا به ویژه سردار هابیل درویشی هستیم.

سردار اشتری با اشاره به تاخیر زمانی در تحویل برخی پروژه های مسکونی ضمن عذرخواهی از این تاخیر ادامه داد: مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره دغدغه معیشتی مردم و البته نیروهای مسلح را دارند و درباره بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای مسلح تدابیر و تاکیدات بسیاری داشته اند.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس خاطر نشان کرد: بر سختی و فشار کاری همکارانم در سراسر کشور واقفم و معتقدم که با وجود تلاش های شبانه روزی و خدمات ایثارگرانه آنها، توجه به وضعیت معیشتی و رفاهی نیروهای پلیس کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی نیروهای پلیس از اولویت های جدی است، یادآور شد: طی یکسال گذشته که دنیا درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا بوده و متاسفانه این ویروس در کشور ما نیز شیوع داشته، نیروی انتظامی پا به پای کادر درمانی و پزشکی در میدان عمل، انجام وظیفه و نقش داشته است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به آماده باش نیروهای پلیس در ایام مختلف بیان کرد: در بازه زمانی مختلف و در شرایط گوناگون شاهد تلاش بی وقفه نیروهای پلیس هستیم؛ همکارانم برای امنیت و آرامش مردم در تعطیل و غیرتعطیل، گرما و سرما و ... خدمت می کنند و به این توفیق نیز افتخار دارند.

سردار اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی ۱۴۰۰ مطرح کرد: روز گذشته این قرارگاه افتتاح  و راه اندازی شد و ان شاء الله از ۲۵ اسفندماه آماده باش نوروزی نیروهای پلیس آغاز شده و این روند تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حالی که در ایامی از سال جاری برخی از ادارات و سازمان ها به دلیل کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، حضور نیروها را در ادارات کاهش دادند و شامل حضور یک سوم یا دو سوم نیروها شدند، اما در چنین شرایطی نیروهای پلیس نه تنها تعطیل نشدند بلکه ماموریت های پلیس نیز تعطیل نشد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ماموریت های ناجا تعطیل بردار نیست، اشاره کرد: نیروهای پلیس هر لحظه و هر روز درگیر ماموریت هستند و بنا به وظایف ذاتی و قانونی خود، این ماموریت ها را دنبال می کنند و خداوند را شاکرم که چنین همکاران خدوم و تلاشگری دارم که برای امنیت، آرامش و آسایش مردم، از جان مایه می گذارند، بنابراین وظیفه بنده و هیئت رئیسه ناجا است که به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تامین مسکن در نیروی انتظامی تصریح کرد: در نظر داریم طی یک بازه زمانی پنج ساله که یکسال از آن را پشت سر گذاشتیم ۱۲۰ هزار واحد مسکونی بسازیم و تحویل نیروهای خدوم، جهادی و واجدالشرایط شویم.

سردار اشتری تاکید کرد: ان شاء الله در چهار سال باقی مانده از پنج سال در نظر گرفته شده در قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان شاهد خواهیم بود که کارکنان واجدالشرایط خانه دار می شوند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اتمام تعهدات پیشین بنیاد تعاون ناجا نسبت به کارکنان خاطر نشان کرد: ان شاء الله از سال ۱۴۰۰، بنیاد تعاون ناجا توان و ظرفیت خود را صرف بهبود امور معیشتی و رفاهی پرسنل به ویژه در بخش مسکن خواهد کرد.

برچسب‌ها حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسکن حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسکن اخبار کنکور بنیاد تعاون ناجا نیروی انتظامی وضعیت معیشتی نیروهای پلیس واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف محموله دارو در زابل