Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:24:52 GMT

مسیر طولانی طارمی از خلیج فارس تا لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۹۳۷

مسیر طولانی طارمی از خلیج فارس تا لیگ قهرمانان

مهدی طارمی پدیده بوشهری فوتبال ایران رفته رفته خودش را در فوتبال اروپا پیدا کرده است. او که با ایرانجوان مطرح شد و با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران و آقای گل لیگ برتر شد، حالا در لیگ پرتغال به عنوان یک ستاره یا بهتر بگوییم فوق ستاره مطرح است و آینده درخشانی در انتظار او در سالهای آتی است.

در اولین حضور طارمی در پرتغال او توانست عملکرد خوبی در تیم ریوآوه داشته باشد و به عنوان بهترین گلزن تیم مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کارواخال ، مربی تیم می دانست که بازیکن خاصی در دست دارد و به همین خاطر از کی روش تشکر کرد که توانست طارمی را قانع کند که به پورتو بپیوندد.

طارمی خیلی زود ارزش های خود را  نشان داد. او ۱۸ گل در لیگ به ثمر رساند که باعث شد بهترین گلزن در پرتغال باشد. او ریو آوه را به دور مقدماتی لیگ اروپا رساند  و خودش را به پورتو قهرمان . 

از زمان سال جدید میلادی، طارمی در ۱۴ بازی  هشت گل و چهار پاس گل داده است. گل اول پورتو به یوونتوس در لیگ قهرمانان را توانست با فشاری که روی خط دفاع یوونتوس می آورد به ثمر برساند.

این گل باعث شد تا او اولین ایرانی باشد که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می کند و بهترین پاداش برای همه تلاش هایش است. همانطور که اخیراً گفت: اگر کارم را در پورتو به پایان برسانم ، می‌توانم بگویم که آرزو را تحقق بخشیدم.

متأسفانه، طارمی به دلیل یک کارت زرد بی مورد در مسابقه دوم در تورین از بازی اخراج شد. او برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد.

طارمی با هنرنمایی های خود در ریوآوه و پورتو نه تنها کانون توجهات را به خود جلب کرده بلکه باعث شده است تا تیم‌های دیر پرتغالی نیز نسبت به خرید بازیکنان ایرانی مجاب شوند.

256 251

کد خبر 1496631

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی