Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:35:53 GMT

پیوست رسانه ای نوروز ۱۴۰۰ در قزوین ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۹۸۴

پیوست رسانه ای نوروز ۱۴۰۰ در قزوین ابلاغ شد

به گزارش ایرنا،  محمد حسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان شایسته است نسبت به درج اخبار و اطلاع رسانی بر اساس محورهای این پیوست اقدام نمایند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: پرهیز از سفر در ایام نوروز و درخواست از مردم برای ماندن در خانه مهمترین اقدام رسانه ای در این راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی تحت هر شرایطی ممنوع است و در صورت اضطرار، انجام سفر به شهرهای آبی و زرد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود صورت پذیرد.
اسماعیلی ادامه داد: هر گونه تجمع خانوادگی و مهمانی ها و دید و بازدیدهای خانوادگی باعث انتقال و شیوع ویروس کرونا خواهد شد بنابراین باید از اینگونه تجمع ها پرهیز کرد،  همچنین برگزاری مراسم های جشن، عروسی و سوگواری بسیار خطرآفرین است و باعث گسترش بیماری می شود که باید از برگزاری آنها پرهیز نمود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته در اغلب شهرها و استان های کشور، توجه بیشتر به دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و سفر ضروری است همچنین عادی انگاریِ شرایط، سهل انگاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی به هشدارها مهمترین علل در شیوع بیشتر ویروس کرونا در شرایط کنونی خواهد بود.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: حمایت از نیروها و کادر بهداشت و سلامت و تأکید بر خستگی و فرسایش آنها در صورت ادامه روند بیماری، ضروری است ضمناً موضوع واکسیناسیون بر اساس اولویت های تعیین شده در حال انجام است، ولیکن تا زمانی که واکسیناسیون تمام گروه ها و اقشار انجام نشده خطر همچنان وجود دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: همچنان سه موضوع شستن دست ها، ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا است که باید مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گیرد.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه نوروز استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه نوروز استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود