Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@16:25:28 GMT

مهدی شیری: دل همه ما برای هواداران تنگ شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۹۸۸

مهدی شیری گفت: صحبت در مورد قهرمانی از حالا خیلی زود است و 13 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. ما فقط به این تمرکز کرده‌ایم که بازی با بازی جلو برویم و نمی‌توان اتفاقات آینده را هم پیش‌بینی کرد

مهدی شیری در خصوص دیدار برابر نفت مسجدسلیمان صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، مهدی شیری در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت:

شرایط ما خوشبختانه خوب است و در این چند روز هم تمرینات منظم و پرنشاطی را پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با نفت مسجدسلیمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها هدف ما گرفتن سه امتیاز این بازی است تا آخرین مسابقه در سال 99 را با برد پشت سر بگذاریم و هواداران را خوشحال کنیم. نفت حریف قابل احترامی است و ما هرگز آنها را دست‌کم نخواهیم گرفت.

مهدی شیری با اشاره به خریدهای جدید پرسپولیس گفت:

تیم ما با صلاحدید کادر فنی نیاز به تقویت داشت و بازیکنان خوبی هم به پرسپولیس اضافه شدند. آنها قطعاً می‌توانند در جام‌هایی که پیش رو داریم به پرسپولیس کمک کنند و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشند.

مدافع راست پرسپولیس درباره رقابت فشرده این تیم با مدعیانی مثل سپاهان و استقلال و اینکه آیا آنها می‌توانند برای پنجمین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ را تجربه کنند، گفت:

صحبت در مورد قهرمانی از حالا خیلی زود است و 13 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است. ما فقط به این تمرکز کرده‌ایم که بازی با بازی جلو برویم و نمی‌توان اتفاقات آینده را هم پیش‌بینی کرد. شخصیت بالای پرسپولیس باعث شده خیلی‌ها تیم ما را مدعی اول بدانند، اما مسئله مهم این است که خودمان چند برابر گذشته تلاش کنیم تا در نهایت پنجمین قهرمانی پیاپی را به هواداران هدیه دهیم. تمرکز ما روی نتایج خودمان است و به این کاری نداریم که رقیبان پرسپولیس در چه شرایطی هستند.

شیری راجع به اینکه پرسپولیس باید در کشور هند بازی‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند، گفت:‌

در این مورد خیلی صحبت شده است و من هم قبلا گفتم که این اتفاق اصلا خوشایند نیست. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و از طرفی فوتبال ایران در آسیا آنقدر اعتبار دارد که میزبان هر تورنمنت مهمی باشیم، اما متأسفانه باید در کشور هند بازی کنیم و چاره‌ای هم وجود ندارد. امیدوارم مسئولان ورزش و فوتبال برای آینده کاری کنند که این مشکلات برای تیم ملی یا باشگاه‌های ما به وجود نیاید.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت:

مدت‌هاست که هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه نمی‌بینیم و دل همه ما برای آنها تنگ شده است. امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه‌کن شود تا همه چیز به حالت عادی برگردد و هواداران فوتبال هم در ورزشگاه‌ها حاضر شوند. از هواداران می‌خواهیم به ما انرژی مثبت بدهند، ما به حمایت آنها نیاز داریم.

اخبار داغ 

آخرین درخواست انصاری از مدیرعامل پرسپولیس: با من همکاری کنید low block چیست؟ علاقه تیم های ایرانی به استفاده از رویکرد های دفاعی حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خبرهای خوب از اردوی میلان در آستانه دیدار با منچستریونایتد واکنش جالب تونی کروس و لوکا مودریچ به پست صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد