Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار آذربایجان ‌غربی با اشاره به حجم بالای مراجعین به مجموعه شهرداری‌ها و برخی نارضایتی‌هایی که در این زمینه به وجود می آید گفت: شهرداری‌ها باید بسترهای نارضایتی عمومی را شناسایی و نسبت به اصلاح آنها اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در مجمع سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار داشت: شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور که ناشی از تحریم‌های دشمن بوده، بر روند اقدامات شهرداری‌ها نیز تاثیر منفی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حجم بالای مراجعین به مجموعه شهرداری‌ها و برخی نارضایتی‌هایی که در این زمینه به وجود می‌آید گفت: شهرداری‌ها باید بسترهای نارضایتی عمومی را شناسایی و نسبت به اصلاح آنها اقدام کنند.

استاندار آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: شهرداری‌ها با وجود مشکلات متعدد از جمله تامین حقوق کارکنان و نیز توسعه خدمات شهری، در دوران کرونا کارنامه قابل قبولی داشته و بنابراین باید نسبت به پرداخت حقوق کارکنان و معوقات آنان تدبیر اساسی شود.

آغاز به کار دبیرخانه شهر دوستدار خانواده در شهرداری های کشورسهم شهرداری ها از اجرای قانون مالیات های مستقیم افزایش می یابدمجوز مجلس به شهرداری ها برای انتشار اوراق مالی اسلامی

وی با تاکید بر اجرای دقیق طرح های جامع و تفصیلی و دولت الکترونیک از شهرداری‌ها افزود: رسیدن به هدف درآمد پایدار در مدیریت شهری نیازمند قانون‌مداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تازه و خلاق است.

شهریاری تصریح کرد: با وجود اینکه بارها تاکید شده که در تصمیم‌گیری‌های شهری نظر و خواست مردم مشارکت داده شود اما هنوز محقق نشده و خواست و نظر مردم باید همواره اساس کار باشد.

وی گفت: نقش شهرداری ها در تحقق نشاط سیاسی از مسیر افزایش رضایتمندی عمومی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برجسته است.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: باید شهرداری‌ها از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها در اجرای پروژه‌های عمران شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصلاح هندسی بر اساس نیازهای ترافیکی و لزوم بهبود تردد صورت می‌گیرد، گفت: بر این اساس اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی برای رفاه حال شهروندان در این منطقه در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور اصلاح نقاط حادثه‌خیز منطقه ۹ شهرداری اصفهان، ایمن‌سازی و اصلاح شکل هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد ریال در این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه ٩ شهرداری اصفهان با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، همچنین اجرای تعهدات با عنوان خدمات به شهروندان، توسعه محلات در راستای تأمین رفاه و آسایش و جلب رضایت آن‌ها است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدت زمان اجرای اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزا طاهر شرقی پس از رفع معارضات حداکثر سه ماه است و پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان کوتاه‌تری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این پروژه با هدف تعریض باند جنوبی ابتدای خیابان میرزا طاهر شرقی به‌طول بیش از ۱۲۵ متر برای رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در تردد و نیز اصلاح راستگرد خروجی خیابان میرزا طاهر شرقی به کندروی بزرگراه شهید خرازی و اتوبان آغاز به‌کار خواهد کرد.

کد خبر 747449

دیگر خبرها

  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی