Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:56:18 GMT

معاوضه بازیکن جدید بین بارسلونا و یوونتوس؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۲۸۵

معاوضه بازیکن جدید بین بارسلونا و یوونتوس؟

ممکن است تابستان پیش رو شاهد معاوضه بازیکن دوباره بین بارسا و یووه باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای کالچو مرکاتو ایتالیا، باشگاه بارسلونا از معاوضه آنتوان گریزمان با پائولو دیبالا استقبال می‌کند و برای همین به یوونتوس پیشنهاد جا به جایی این دو بازیکن را خواهد داد. این در حالی است که گفته می‌شود امکان دارد دیبالا با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن معاوضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بارسلونا که به دنبال ایجاد تغییراتی در خط حمله‌اش است، به دنبال آن است تا گریزمان را با دیبالا معاوضه کند و به نوعی از پرداخت دستمزد سنگین به این مهاجم فرانسوی خلاص شود. اخیراً نشریه آاس هم مدعی شده بود که خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا با سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسیده و مشتاق فروش گریزمان است.

 

 

 

 

دیبالای 27 ساله که قرارداد کنونی‌اش با یوونتوس تا سال 2022 اعتبار دارد، هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه ایتالیایی به توافق نرسیده و همین مسئله شایعات زیادی را درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح کرده است. گفته می‌شود دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم وضعیت مهاجم آرژانتینی بانوی پیر را زیر نظر دارند.

گریزمان 29 ساله هم که در تابستان 2019 پس از پنج سال حضور در اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست، تاکنون در 87 بازی 28 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است. او تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد.

آنتون گریزمان یوونتوس دیبالا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان یوونتوس دیبالا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس

بارسلونا قرار است به زودی ملی پوش آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خودش اضافه کند.

طرفداری | بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، بسیار نزدیک است. به گزارش اسپورت با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس