Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:08:35 GMT

تکلیف برگزاری آزمون دستیاری طی امروز و فردا مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۲۹۱

تکلیف برگزاری آزمون دستیاری طی امروز و فردا مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر حق دوست در پیام صوتی خطاب به داوطلبان آزمون دستیاری دوره چهل و هشتم گفت: احساس همدردی می کنم از شرایط بحرانی که برای داوطلبان ایجاد شده و تلاطمی که در آن قرار گرفته اید.

وی با ابراز عذرخواهی از شرایطی که برای آزمون دستیاری ایجاد شده است گفت: اگر من در این میان مقصر هستم عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه آن داوطلبانی که موافق بودند و چه داوطلبانی که مخالف برگزاری آزمون بودند.

حق دوست اظهار داشت: داوطلبانی که مخالف برگزاری آزمون دستیاری در فروردین ماه ۱۴۰۰ بودند در دیوان عدالت اداری طرح شکایت کردند. این موضوع مسیر قانونی ارزیابی خود را طی می کند.

وی افزود: هر کدام از موافقان و مخالفان دلایل خود را دارند. عده ای حق خودشان می دانند که با تفسیری که از قانون و مقررات و مصوبات دارند و معتقدند ۹ ماه فاصله میان اعلام منابع نیافتاده است. عده ای هم موافق برگزاری هستند و بحث سربازی را مطرح می کنند و دغدغه های دیگر کار دارند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: صمیمانه از شما پوزش می خواهم. تمام تلاش خود را کردم به عنوان مسئولی که در این سیستم باید پاسخگو باشد. باور کنید هر کاری که می توانسته ام کردم تا جو را آرام کنم. بر اساس روال ها و عرف هایی که ما داریم و تفسیری که از مقررات نوشته شده داریم و سوابق کار برداشت ما این است که امتحان ۲۰ فروردین ماه قانونی است و ابهامی ندارد.

وی افزود: برداشت ما با افرادی که می گویند فاصله قانونی آزمون رعایت نشده است متفاوت است. ضمن اینکه در اردیبهشت ماه ۹۸ رفرنس ها اعلام شده و رفرنسی عوض نشده است.

حق دوست با اشاره به طرح شکایت در دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون دستیاری گفت: مشاهده می کنید که این موضوع از حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و وزارت بهداشت خارج شده است. دو تا سه ساعت در این چند روز بنا به وظیفه برای به نتیجه رساندن موضوع در قوه قضائیه حضور پیدا کردم و عزیزان قوه قضائیه هم در گرفتاری های آخر سال به این موضوع رسیدگی کرده اند.

وی افزود: تصمیم گیری در مورد این موضوع کمی سخت و غامض است و آخرین جلسه امروز به پایان رسید. قضات دیوان مقدار موسع وقت گذاشتند و استدلال های طرفین را شنیدند. قول داده اند که تا آخر وقت اداری امروز ۲۷ اسفندماه ۹۹ نتیجه قانونی خود را اعلام می کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: احساس خوشایندی نیست که داوطلبان مردد باشند اما امیدواریم که امروز و فردا تکلیف مشخص شود و دوره سردرگمی داوطلبان به پایان برسد.

کد خبر 5172173

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری دیوان عدالت اداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها پایان نامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور آموزش مجازی دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش مهارتی ارتقای اساتید آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی آزمون استخدامی آزمون دستیاری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • تذکر چندباره بذرپاش به زیر مجموعه وزارت اقتصاد / صندوق تامین خسارت بدنی به تکلیف قانونی خود عمل کند
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند