Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۹ از  دستگیری کلاهبرداران خرید ۵ میلیارد ریالی دام  و توقیف خودروی پراید حامل تریاک در قم حکایت دارد.

کلاهبرداران خرید دام در دام پلیس قم

سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۲ کلاهبردار در قم خبر داد و گفت: متهمان از سایت‌های خرید و فروش، در قبال ارائه چک‌های بی محل دیگر اشخاص، ۵ میلیارد ریال دام خریداری کرده و متواری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص جزئیات کلاهبرداری افزود:در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر آشنایی با ۲ تن از خریداران دام (گوساله) از طریق سایت دیوار و شیپور و دریافت چک‌های بی محل متوجه کلاهبرداری شده است، بنابراین موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

اسماعیلی ادامه داد: در ادامه با تلاش کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه افراد مذکور در استان همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و اعزام به محل موصوف دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم رقم کلاهبرداری صورت گرفته را ۵ میلیارد ریال دانست و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در قم

او همچنین در گفت و گویی از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت:‌با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه پراید، مواد افیونی را از یک استان جنوبی به قم منتقل کند که در ادامه بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سپس طی هماهنگی‌های قضایی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از پراید، ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نیروی انتظامی قم موادمخدر جانشین فرمانده انتظامی استان قم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت