Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اولین بار درکشور زیر نظر هیات ورزشهای همگانی گیلان و به همت کمیته مینی فوتبال این هیات دیدار دوستانه بین دوتیم بانوان برگزیده پیشکسوت برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ به همت هیات ورزشهای همگانی گیلان ، باحضور  سهیلا یاور مسرور ، معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان گیلان ، اطهر شادپور ، کارشناس امور ورزش اداره کل ورزش جوانان و نسیم بن یعقوب ، نائب رییس هیات ورزشهای همگانی استان به مناسبت گرامیداشت  یاد وخاطره پرویز زاهدی ، ورزشی نویس برجسته کشور ، دیدار دوستانه مینی فوتبال بانوان بین دوتیم برگزیده استان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است : این دیدار با ۱دقیقه سکوت به مناسبت گرامیداشت پرویز زاهدی، ورزشی نویس برجسته کشور آغاز شد و باتساوی ۲ بر ۲به پایان رسید.

درخاتمه ، سهیلا یاور مسرور ، معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان ضمن مثبت ارزیابی کردن این دیدار افزود: ورزش و فعالیت جسمانی برای بانوان علاوه بر ارتقا سلامت جسم در بالابردن نشاط و سلامت روح بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: باتوجه به دوران پاندمی کرونا و کمتر شدن فعالیت های روزانه و تعطیلی ورزش در اماکن عمومی و شرکت در برنامه های ورزش همگانی در این چنین مراسم و جشنواره ها و ورزش های روزانه میتواند در جلوگیری از کم تحرکی نقش  پررنگی ایفا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد

معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گفت: مسعود اسکویی، شاگردان بسیاری را برای صدا تربیت کرد و عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت علی بخشی‌زاده، معاون صدا در پی درگذشت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو به شرح زیر است:

«هوالباقی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت شادروان «استاد مسعود اسکویی» پیشکسوت گرانقدر عرصه رادیو و گوینده نام آشنا و صدای ماندگار رادیو ورزش را به جامعه رسانه و ورزش کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم مسعود اسکویی عزیز که عمر پربرکت خود را وقف خدمت به مردم و انعکاس شور و هیجان رویدادهای ورزشی به مخاطبان رادیو کرد، با صدایی گرم و گیرا و لحنی صمیمی و به‌یادماندنی، خاطرات ماندگاری را در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت.

تعهد، اخلاق حرفه‌ای، شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر ایشان به ورزش و عشق بی‌حد و مرز به رادیو، الگویی ارزشمند برای نسل‌های آینده گویندگان و اهالی رسانه خواهد بود.
درگذشت این گوینده پیشکسوت و پرتلاش ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه رسانه و ورزش کشور است. از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و شکیبایی آرزومندیم.

او تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد و یاد و خاطره او همواره در قلب‌هایمان زنده خواهد ماند.

علی بخشی زاده
معاون صدای رسانه ملی»

در این زمینه بخوانید:

صدای مسعود اسکویی را بشنوید/ گزارشگری که امروز درگذشت

به گزارش ایسنا، مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح امروز (١٢ اردیبهشت) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد