Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی را دستاورد ارزشمند نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش در این منطقه برشمرد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح چهارشنبه 27 اسفند به ‌مناسبت گرامی داشت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، در دیدار با علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش اجرای ضوابط و مقررات انتظامی در راستای ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی را دو اصل مهم توسعه و پیشرفت این منطقه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اجرای دقیق ضوابط و مقرارت انتظامی در کیش به مراتب سخت تر از استان های دیگر کشور است گفت: ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی در این منطقه اقدام ارزشمندی است که با اهتمام ویژه و تلاش قابل تحسین نیروی انتظامی کیش تحقق یافته است.
جعفرآهنگران در ادامه تصریح کرد: درایت و مدیریت مدیرانه نیروی انتظامی در دو حوزه "ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی" درکیش قابل تقدیر است.
آهنگران بابیان اینکه نیروی انتظامی کیش در خط مقدم امنیت کشور و جزیره کیش تلاش می کند اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی میان نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش و سازمان منطقه آزاد کیش می توانیم گام های موثری در راستای اهداف منطقه آزاد کیش برداریم.
علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی کیش هم با تاکید بر این که هم افزایی خوبی میان دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه ایجاد شده است گفت: با شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها، شرایطی بر جامعه حاکم شده است که باید تمام تلاش مسئولان منطقه برای کاهش فشارهای مضاعف بر مردم باشد.
جمالی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در جزیره کیش این مهم با مدیریت مدیرانه سازمان منطقه آزاد کیش با یک هم افزایی خوبی محقق شده است.
وی با بیان این که نیروی انتظامی کیش در تمام عرصه های مختلف جامعه همراه و همگام با سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کند افزود: ایجاد امنیت یکی از ارکان اصلی سرمایه گذاری و جذب فعالان اقتصادی در این منطقه است.
فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش با اشاره به این که ایجاد امنیت یکی از وظایف اصلی این مجموعه است اظهار داشت: با حمایت و همراهی سازمان منطقه آزاد کیش می توانیم اقدامات موثری در این حوزه انجام دهیم.
به گفته علی اصغر جمالی ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی سبب جلب رضایتمندی مردم، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و رونق صنعت گردشگری در این منطقه می شود.
وی اطلاع رسانی و تبلیغات به موقع سازمان منطقه آزاد کیش در آگاهی بخشی به عموم جامعه را به عنوان یکی از ابزارهای مهم و زیرساخت های کاربردی نیروی انتظامی کیش برشمرد و اظهار داشت: اعمال محدودیت ها در نوار ساحلی کیش با نصب بنر و اطلاع رسانی به موقع سازمان از تجمعات مردمی در چهارشنبه آخر سال جلوگیری کرد و این هم افزایی، تقویت توان مضاعفی برای پلیس کیش است.
فرمانده نیروی انتظامی کیش با تاکید بر این که مخالف شادی مردم در سطح جامعه نیستیم گفت: هدف اصلی پلیس کیش ایجاد امنیت و حفظ سلامت آحاد جامعه و جلوگیری از تجمعاتی هست که می تواند بیماری کرونا را به دیگران انتقال دهد، در واقع پلیس کیش از مردم و در کنار مردم است.
شایان ذکر است جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت روز پاسدار با اهداء لوح تقدیر و گل از فرمانده نیروی انتظامی و ویژه دریابانی کیش قدردانی کرد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد امنیت و نشاط اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی نیروی انتظامی کیش هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر