Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، محمد نوازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای هموطنان اظهار کرد: بازی مقابل صنعت نفت با توجه به آن همه شور و انگیزه ای که هوادارنش و بازیکنان تیم دارند و تیمی است که فوتبال بازی می کند و همیشه بازیهای خوبی را در کل کشور  ارایه داده، بازی سختی است اما آنچه در این میان مهم است عملکرد و ذهن خودمان است که با عملکرد و نیت خوبمان و قلبی باز بتوانیم آنچه را که سرمربی تاکید کرده و در طول هفته کار کرده را در بازی فردا انجام دهیم و دست پر برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر خود لازم می دانم تا از مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی، هیات فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری که در این شرایط سخت تیم را حمایت کردند و سبب خروج تیم از بلاتکلیفی شدند قدردانی کنم. حمایت شان سبب شد تا دیروز با یک روحیه ی خیلی خوبی به آبادان بیاییم و امیدواریم فردا با یک عملکرد خوب بتوانیم سال را تمام کنیم و شروع خوبی برای ما در فصل جدید باشد.

وی تصریح کرد: «امیر حسین کریمی» به دلیل محرومیت و «علی نعمتی» و «امید منصوری» به سبب مصدومیت با تیم نیامدند اما در بازیهای بعدی از آنها استفاده می کنیم.

48

کد خبر 1496641

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست