Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف ماشین سازی رفتند و این دیدار به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.
به گزارش آریا، استقلال و ماشین سازی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم  رفتند. این بازی آخرین دیدار آبی ها در سال 99 بود و آن ها با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند. فرهاد در سه دیداری که روی نیمکت استقلال نشسته، سه پیروزی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب ماشین سازی: محمدامین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری (از دقیقه 85 سیدمحمد حسینی)، سعید حسین پور (از دقیقه 78 امیرمحمد عباسزاده)، حبیب گردانی، محمد ابوترابی (از دقیقه 40 رضا آذری)
سرمربی ماشین سازی: سعید اخباری
ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری (از دقیقه 75 متین کریم زاده)، وریا غفوری، مسعود ریگی (از دقیقه 86 داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (از دقیقه 55 مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی (از دقیقه 85 سینا خادم پور)، بابک مرادی (از دقیقه 55 احمد موسوی)، مهدی قائدی  و ارسلان مطهری
سرمربی: فرهاد مجیدی
شرح گل:
ماشین سازی 0- استقلال 1 (وحید نعمتی - گل به خودی 19): ارسال دقیق مهدی قایدی از روی ضربه کرنر را وحید نعمتی به اشتباه با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
ماشین سازی 0- استقلال 2 (مطهری 42): مهدی قایدی به زیبایی از سمت چپ وارد محوطه جریمه ماشین سازی شد و با پاسی دقیق در دهانه دروازه مطهری را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با بغل پایی مطمئن توپ را تبدیل به گل کند.
تیم های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر امروز در تبریز به مصاف هم می روند. استقلال بعد از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی خود داشت با فرهاد مجیدی در دو بازی اخیر خود به پیروزی دست یافته بود موفق شد امروز نیز با شکست دادن ماشین سازی در تبریز به سومین برد متوالی خود دست پیدا کند. ماشین سازی هم در اولین بازی خود پس از بازگشت سعید اخباری به نیمکت یک بار دیگر متحمل شکست شد تا سال 99 را با باخت خانگی به پایان برساند. استقلال با این برد 33 امتیازی شد اما رتبه سوم اش تغییری نکرد.
لحظات حساس:
دقیقه 15: ارسال خطرناک حبیب گردانی از روی ضربه آزاد را رشید مظاهری با مشت دور کرد.
دقیقه 16: بهمن سالاری با نفوذ به محوطه جریمه تیم استقلال از سمت راست، یک پاس عرضی خطرناک ارسال کرد اما بازیکنی از ماشین در دهانه دروازه نبود که از این پاس استفاده کند.
دقیقه 38: شوت سنگین حبیب گردانی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری با یک دست راهی کرنر کرد.
دقیقه 78: ارسلان مطهری با سماتجت خود را وارد محوطه جریمه ماشین کرده و با یک شوت سنگین از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت که محمد امین رضایی این ضربه را به خوبی مهار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماشین سازی استقلال تثبیت جایگاه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا