Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رونمایی از شهر موشکی ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه خبری-اینترنتی روزنامۀ سوزجوی ترکیه در خبری با عنوان ًزهرچشم ایران به آمریکا: ایران موشک‌های بالستیک خود را به نمایش گذاشت ً نوشت: ایران که روابطش با آمریکا بر سر مسئلۀ هسته‌ای متشنج است همچنان دولت جو بایدن را مورد خطاب قرار می‌دهد و در آخرین این اقدامات تصاویر مربوط به شهر موشکی سپاه پاسداران را که مملو از موشک‌های بالستیک و تجهیزات نظامی بود در شبکه تلویزیونی دولتی به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وبگاه ًاون خبر ً نیز این تیتر را برای خبر خود انتخاب کرد: ً ایران از شهر موشکی خود رونمایی کرد ً. این وبگاه با اشاره به بازدید سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران از این پایگاه نوشت، سلامی در اظهاراتی در این خصوص گفت: این موشک‌ها و سلاح‌ها فقط بخش کوچکی از سلاح‌هایی می‌باشند که سپاه پاسداران در اختیار دارد.
پایگاه خبری ً حاکمیت ً هم در خبری با عنوان ً زهر چشم به آمریکا ً به نقل از توزبژون سولت وت تحلیلگر و مشاور شرکت وریسک مپل گرافت در امور خاورمیانه و آفریقای شمالی نوشت ایران با به نمایش گذاشتن موشک‌های بالستیک خود قصد دارد واشنگتن را در خصوص تحریم تحت فشار قرار دهد.
روزنامۀ استقلال نیز در صفحۀ اینترنتی خود چنین تیتری را انتخاب کرد: این‌ها فقط بخش کوچکی از سلاح‌ها می‌باشند. بسیاری دیگر از رسانه‌های خبری ترکیه نظیر همین خبر‌ها را به همراه عکس‌های مربوطه در صدر خبر‌های خارجی خود به سمع و نظر مخاطبین خود رساندند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر موشکی ایران موشک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان